Aktywne Wpisy
Hopsa +17
Hejka,
Podzielę się z wami historią z życia dziewczyny-przegrywa.
Pewnego dnia postanowiłam, że skończę z moją nijaką sylwetką, marzyło mi się żeby w tym roku być tą chudą atrakcyjną śliczną dziewczyną.
Znalazłam sobie siłownię, kupiłam karnet na 1 miesiąc za 120zl + 20zł za kartę członkowską.
Zanim wybrałam się na siłownię pojechałam na zakupy, kupiłam sobie te dresy i koszulkę z pumy i jeszcze inna koszulkę, całość za ok. 350zl, przy kasie
Podzielę się z wami historią z życia dziewczyny-przegrywa.
Pewnego dnia postanowiłam, że skończę z moją nijaką sylwetką, marzyło mi się żeby w tym roku być tą chudą atrakcyjną śliczną dziewczyną.
Znalazłam sobie siłownię, kupiłam karnet na 1 miesiąc za 120zl + 20zł za kartę członkowską.
Zanim wybrałam się na siłownię pojechałam na zakupy, kupiłam sobie te dresy i koszulkę z pumy i jeszcze inna koszulkę, całość za ok. 350zl, przy kasie
Selvanas +96
Poprosiłem dzisiaj o pomoc sprzedawcę na czacie allegro, ogarnął od razu więc odpisałem mu
- i tu wkracza do akcji bot Alina i pisze, że pomaga odpisywać, i sprzedający też pozdrawia, i czy na pewno chcę wysyłać tą wiadomość. Kliknąłem że nie, no bo skoro nie chce żeby mu zawracać głowę to nie - i obawiam się, że większość osób zrobiłaby podobnie.
Ale potem zacząłem myśleć, czy ten bot nie działa jakoś globalnie, czy sprzedawca ma na to wpływ, orientuje się ktoś? I czy faktycznie dla sprzedawcy / pracownika te 5 sekund żeby przeczytać pozytywny feedback to aż taka strata czasu żeby z niego rezygnować? Jasne, jakaś masówka z setkami wiadomości dziennie może tak sobie ułatwić, ale mały/średni sklep który ma z max kilkadziesiąt wiadomości dziennie?
Wiadomo, że pozytywny feedback i taka zwykła uprzejmość tworzą dobrą atmosferę w pracy która jest bardzo istotna i myślę że ma również przełożenie nie tylko na samopoczucie, ale też na wydajność / wyniki takiego pracownika, a tutaj allegro takie relacje z kupującym blokuje. Ja uważam że to trochę nieprzemyślane rozwiązanie. Co myślicie?
Fajnie gdyby wypowiedzieli się też sprzedawcy a może i samo @allegro_pl ma jakiś insight?
#ux #design #allegro #ecommerce
Jeżeli chodzi o uwagę @kizimajaro to do jakości sprzedaży liczymy tylko terminową odpowiedź na pierwsze zadane w wątku pytani. Jeśli więc chcesz przekazać sprzedającemu podziekowania lub pozdrowienia, możesz kliknąć "tak. wyślij". Wówczas sprzedający otrzyma Twój pozytywny feedback, a Ty nie musisz się martwić, że wpłynie to na jego jakość sprzedaży jeśli nie odpisze.