Wpis z mikrobloga

halo halo, tutaj frontend ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chciałbym pójść w kierunku pisania botów/cheatów do gier w wolnym czasie, potem może bym przeskoczył na coś poważniejszego.
Zamiast skrobać gównotutoriale z hindusami na jutjubie chcę do tego podejść powoli i porządnie "ogarnąć podstawy" a tych wydaje mi się jest tutaj od groma.

Możecie cokolwiek polecić? Jakieś materiały, workshopy, jak się w ogóle do tego zabrać?
#programowanie #it #reverseengineering
  • 13
@Aryze: analizowałeś to pod kątem przepisów prawa? Jakiś czas temu było bardzo głośno o ogromnych karach dla producentów cheatów do gier.
@Aryze: ogarnij serię pwnie island od liveoverflow i ogólnie samą gierkę. Do tego wiadomo proxy, dll injection i śmigasz. Komercyjne gry mają zabezpieczenia więc pisanie driverów do kernela czy jakiś prostych rootkitów się kłania. Zajęcie spokojnie na lata.
@KondominiumKatoSocjalistyczne: kiedys bylo wiecej sposobow, ale wiadomo z czasem jest ich mniej
kiedys byl fajny sposob na dostep do procesu wykorzystujacy proces systemowy windowsa
ogolnie z eac'iem jest tak ze pewne gry maja lepsza wersje eaca ladowana a inne slabsza ktora mniej lapie i mniej zabezpieczen ma, np. ten eac co jest teraz darmowy, ma mniej zabezpieczen niz firma ktora placi za niego i wymaga

mozna tez np. uzywac jakiejs starszej