Wpis z mikrobloga

@kuroszczur: pracowałem miesiąc w Caritas. Pierwsze dni to było serce na dłoni i chęć pomocy każdemu oraz empatia na maxa. Po kilku dniach człowiek zaczynał się zastanawiać jaki to ma sens. Po kilkunastu robił co trzeba ale rozumiał, że nie ma sensu za mocno w to wchodzić empatycznie bo się wypali a i tak nic nie zmieni. Więc zanim zaczniemy oceniać, warto w takim przybytku z lekarzami/pielęgniarkami popracować. Oczywistym jest,
  • Odpowiedz
@#!$%@?: Jestem lekarzem. I takie wpisy od lekarza to strzelanie sobie w stopę i brużdżenie całemu środowisku. Jeden kretyn z tym tytułem potrafi zrąbac opinię wszystkim
  • Odpowiedz
@kuroszczur: obracałem się jako dziecko w środowisku lekarzy i te 40 lat temu gdy nie było internetu a zasiadali przy stole to rzucali podobnymi tekstami co Patrick. Nie chodziło o obrażanie pacjęta a o rozładowanie psychicznego napięcia nad ludzką głupotą
  • Odpowiedz
@kuroszczur: ne jestem lekarzem i z medycyna nie mam nic wspolnego. Takie wpisy czytane przez niemedyczna czesc spooleczenstwa maja w mojej ocenie wartosc przede wszystkim edukacyjna i dlatego nie widze nic zlego ani w fakcie takiej komunikacji, ani w tresci, ani w formie.
  • Odpowiedz
@#!$%@?: no no i takie super historie powielanie na tt czy innych portalach zawsze opowiadają o super ciężko chorych z tej najmniejszej grupy ryzyka xD oczywiście w każdym takim przypadku dwudziestoparolatek już się z Piotrem wita xD
  • Odpowiedz
@maniac777: To nie jest informowanie, ale szydzenie i robienie z siebie Boga. Z tego wpisu bije przemądrzałość i właśnie syndrom boga. Taki lekarz najprawdopodobniej nie wykazuje empatii. I teraz sobie wyobraź, że idziesz do takiego z nadciśnieniem, a on zamiast dobrać leki, #!$%@?: "No trzeba było nie być takim grubym" i robi wysrywy na twitterach odnośnie twojego przypadku
  • Odpowiedz
@#!$%@?: No może jednak się pan lekaż heheszkant weźmie za pomoc, podaję leczenie profilaktyczne i doraźne.