@Oppositionsfuhrer: proszę mi natychmiast dać prawo jeżdżenia moim autem gdzie tylko mi się podoba, najlepiej jeszcze do budynków BO MNIE STAĆ NA ASTRĘ C W GAZIE
@Alakecz: w ramach ciekawostek nie było astry C, pierwsza astra to był kadett D na rynek brytyjski (jako vauxhall), i potem postanowili zrezygnować z nazwy kadett. Szósta generacja kadetta (i jednocześnie trzecia OG astry) dostała już nazwę Astra w całej europie i literkę F. Tak więc astra o której mówisz to w zależności od rynku astra III albo astra V, ale literkę
@wcaleniepchamsiewmultikonto: samochodów będzie tylko coraz więcej a nie coraz mniej. Polscy aktywiści/projektanci rozwiazań zdają się o tym nie pamiętać i tego nie dostrzegać, podobnie jak OP wrzucając przekłamane zdjęcie. Oczywiście super jak jest teren zielony ściezki dla rowerów, chodniki, woonerfy i inna przestrzeń rekreacyjna. Każdemu to służy.
Tylko, że w polskich miastach po prostu się wydziera tę przestrzeń samochodom i robi tereny rekreacyjne. To nie jest rozwiązanie problemu tylko przepchnięcie
Wysłać do ciebie
niedasie
1990 - miasto
2019 - wieś
W Jenie zrobili podobnie. Autostradę zakopali i puścili tunelami, a na górze są tereny zielone.
@Alakecz: w ramach ciekawostek nie było astry C, pierwsza astra to był kadett D na rynek brytyjski (jako vauxhall), i potem postanowili zrezygnować z nazwy kadett. Szósta generacja kadetta (i jednocześnie trzecia OG astry) dostała już nazwę Astra w całej europie i literkę F. Tak więc astra o której mówisz to w zależności od rynku astra III albo astra V, ale literkę
Polska jest wlasnie na etapie Niemiec z 1990 roku, wiec moze w 2050 zmieni sie myslenie dzbanow na lepsze.
Komentarz usunięty przez moderatora
Tylko, że w polskich miastach po prostu się wydziera tę przestrzeń samochodom i robi tereny rekreacyjne. To nie jest rozwiązanie problemu tylko przepchnięcie
@sssabae: