Wpis z mikrobloga

Ehh #nestbank zaczyna mnie wkurzać. Zablokowałem sobie bankowość elektroniczną (mój błąd). Udałem się osobiście do placówki i co? Nie można osobiście odblokować sobie bankowości elektronicznej () kurde przecież to wydake się być najbezpieczniejsza opcja. Np dobra jest opcja odblokowania przez internet po złożeniu wniosku, i co? Za każdym razem dostaję komunikat "wniosek nie istnieje" i uj, zostaje tylko opcja przez infolinię...

#zalesie #banki
  • 5
@pan_fenestron: no to ja combo miałem - najpierw zablokowali mi usługę 3D secure, potem kartę - jak zadzwoniłem na infolinię, to dowiedziałem się, że wysłali mi już nową kartę, bo stara traciła ważność. Ani mnie o niczym nie poinformowali, ani nie miałem żadnego innego rozwiązania, aby płacić przez ten czas płacić kartą. Po 2 tygodniach i 1 upomnieniu w końcu ją mi wysłali, zostało tylko odblokowanie 3D secure. Zadzwoniłem na infolinię