Wpis z mikrobloga

@Majronn: To auto nie jedzie. Jechaem tym razem w carsharingu i paździerz straszny. Cena też jest z dupy, ale to wina rynku. Za 125-130k można było w zeszłym roku zamówić golasa nowego modelu.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Majronn: tak, to jest ubezpieczenie WAGAS. Pracuję w serwisie, wiem co mówię ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°). Przy takim aucie to wymiana silnika i już kończą się środki na wagasie
@ScaRRyMaN: To chyba mnie uratowałeś przed niespodzianką, czyli to ma limit kwotowy? Myślałem ze to gwarancja 2 lata, nie martwię się o nic tylko podjeżdzam do serwisu jak coś postuka, i wymieniam silnik nawet co miesiąc jeśli by się psuł :o
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@nie_programista_20k: panewki, pompy wysokiego ciśnienia (a co za tym idzie to wałki rozrządu), wtryski, rozrządy, poduchy silnika, złącza elastyczne wydechu, wahacze rozprężne. Po 2019 wiele poprawili (pompy, wtryski, rozrządy)
Dodatkowo w seriach f z silnikiem poprzecznym sypią się skrzynie, zarówno getragi (w nich dodatkowo #!$%@? się wybierak) jak i aisiny
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@nie_programista_20k: do 100kkm. Każdy rzadko serwisowany silnik będzie się #!$%@?ł. Tutaj dochodzą błędy konstrukcyjne (stąd poprawa). Rekordowo wymieniałem silnik przy przebiegu 24kkm, obrócona panewka na II cylindrze i to 1000km po wymianie oleju w x2
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@nie_programista_20k: dla porównania w r4, r6 i v8 cierpią głównie na problemy spowodowane długimi interwałami między wymianami oleju: zacierające się turbosprężarki (które sypią opiłkami do układu olejowego), pękające pierścienie czy tłoki. W silnikach M pękają głowice