Wpis z mikrobloga

@Spajkuss: @polzwed: koszty nie są przeraźliwie wysokie, bez przesady.

W oplu 2.8 rozrząd kosztuje 11k, tutaj nie będzie drozej.

Oczywiscie focus 1.6 wyjdzie dużo taniej, opony 850 zł za 4 a do ww. jedna :)

Mój cayenne ma 500 KM, pali 25 i nie żałuję. Jeśli zarabiasz więcej niż średnia krajowa to bierz i się nie zastanawiaj

Dacia Sandero ile kosztuje? 50k? 60? Nawet jak włożysz w phaetona 20 k
@malalon: półosie, wymiana wszystkich olejów, każda pierdoła to rozbieranie przodu w tym aucie. Rozrząd, klapy w dolocie, #!$%@? odma, wymiana akumulatora, komplet hamulców, cała masa różnych pierdół od modułów lusterek po zaśniedziałe wtyczki i walka ze znalezieniem. Wszelkiej maści poduszki silnika, które swoje kosztują, a niech będzie nieszczelna chłodnica klimy, cyk znów przód ściągamy, amortyzatory bardzo drogie, elementy zawieszenia, wał napędowy, wyjący dyfer. Mogę tak wymieniać bardzo dużo. Sam rozrząd jak
@SpokojnyPan: no w dwa lata to wiadomo. miałem na myśli zaraz po zakupie - 20k z górką wystarczy żeby wszystko ogarnąc jeśli auto jest regularnie serwisowane i nie jest zaniedbane.

A że potem będą wydatki takie czy inne? No będą. Weź passata w leasing, będziesz miał raty 3k co miesiąc. 36k w rok. A po czterech latach sprzedasz i będziesz miał 60-80k utraty wartości.

Tanio to prius drugiej generacji w gazie