Cześć,
Dziś chciałbym opowiedzieć Wam o moim projekcie, nad którym pracuję od kilku miesięcy - „Grimwalker". To moja pierwsza gra komputerowa, a zarazem coś co chciałem zrobić jako dziecko. Wtedy brakowało mi umiejętności i narzędzi, ale zachęciło do nauki programowania. Po ponad dekadzie pracy jako programista czuję potrzebę „odpłacenia się” branży gier.
Od zawsze interesowały mnie gry, które oferują mieszankę horroru i akcji, takie jak DOOM, Resident Evil czy Bioshock. Te tytuły były główną inspiracją dla „Grimwalkera".
Gra osadzona będzie w opuszczonej wiosce, która została opanowana przez okultystów i demony. Gracz wcieli się w opętaną przez demona postać i musi przetrwać w świecie pełnym niebezpieczeństw i walki z niezwykle potężnymi wrogami. Wioska pełna jest zagadek i tajemnic, a eksploracja i zbieranie zasobów będą kluczowe do przeżycia.
Walka w "Grimwalkerze" będzie dynamiczna i brutalna, a do dyspozycji gracza zostaną oddane różnego rodzaju bronie palne i białe.
Istotnym elementem gry będzie możliwość przemiany w demoniczną formę, która pozwoli na bardziej efektywną walkę z przeciwnikami za pomocą pazurów i zaklęć. Demon komentuje też nasze poczynania w grze, wprowadza dodatkowe elementy narracyjne i ma własne interesy. Jego podpowiedzi nie zawsze bedą pomagać graczowi, więc trzeba będzie uważać na to co mówi.
Planowany zakres gry:
-6 poziomów: Las, Opuszczona Kopalnia, Wioska, Dwór, Lochy, Ruiny
-5 broni: maczeta, pistolet, karabin maszynowy, shotgun, granatnik
-10 typów przeciwników (demony i okultyści)
-3-4 zaklęcia dla demonicznej formy + walka wręcz
Gra nie jest jeszcze gotowa, ale można ją dodać do listy życzeń na Steam:
https://store.steampowered.com/app/2369630
Poniżej przesyłam więcej screenshotów z gry:
Dziękuję za uwagę! :)
Komentarze (107)
najlepsze
Ja nad swoją grą pracowałem 6 lat i właśnie w tle przesyła się gotowy build na Steam.
Jak chcesz do Ci zapodam kod do pobrania jak już będzie widoczna na Steam ;)
Planowałem zrobić to tak, że demony się po jakimś czasie dematerializują, a okultyści zostają.
No i jest jeszcze zbieranie lootu. U mnie wygląda to tak, że musisz takie zwłoki popchnąć i sprawdzić czy loot pod nimi nie leży.
Więcej pod linkami:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=why+red+cross+is+banned+from+the+games
https://www.redcross.ca/about-us/about-the-canadian-red-cross/red-cross-emblem/it-may-just-be-a-game-to-you-but-it-means-the-world-to-us
I tam sraczki mogą dostać.
Niektórzy to mają jednak za dużo czasu wolnego i wymyślają problemy...
Proponuje od razu zalozyc tez konto na YT z devlogami - to na prawde pomaga by ludzie zaznajomili sie z gra, cos fajnego podpowiedzieli i byli swiadomi jej powstawania, dzieki czemu pozniej na Steamie jest wieksza swiadomosc tytulu -> wieksza sprzedaz.
Kanał już jest :D
https://www.youtube.com/@grimarctic
Why not both? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mi ta akcja z demonem kojarzy się bardziej z Prince of Persia: The Two Thrones. Grałeś?
Nie planowałem dawać kołkownicy.
Najbliższa kołkownicy byłaby telekineza, która działała by w stylu Gravity Gun z HL2.