Wpis z mikrobloga

Mirasy ekspress pytanie, zakupiłem z salonu Jeep'a compassa z wadą fabryczną, a salon od 20 dni nie potrafi poradzić sobie z naprawą. Pozostaje mi tylko radca prawny i robienie gównoburzy na wykopie?

#motoryzacja #jeep
  • 9
  • Odpowiedz
@Sierran: zabrzmi zabawnie, ale wina telefonu. Np. w wranglerze a.d 2020 moj telefon wszystko tip top, a jak zona laczyla swoje redmi wydupcalo połączenie, zacinalo ekran np. na radiu lub ogrzewaniu. W Alfie mialem to samo, w Audi a6 c8 tez wydupcalo mi ekran na noki8 tak samo w Skodzie scali.
  • Odpowiedz
@Tonari_Totoro: Niestety nie, IphoneXR testowany z innymi Compassami na stanie i działa, nie działa tylko w moim egzemplarzu, a testowaliśmy też na iphonie z salonu i to samo. Ewidentnie problem w moim compassie, salon obstawia moduł bezprzewodowy do wymiany, ja też, lecz jeep jako marka nie chce się jeszcze zgodzić na wymianę i stara się to oprogramowaniem załatwić.
  • Odpowiedz
@Sierran: ja bardziej stawiam że dealer sie #!$%@? i ciśnie kit bo brakuje wszelkich części zamiennych z elektroniki. Sam czekam od sierpnia na nowy moduł airbag w salonie Skody do auta które pracownik rozwalil.
  • Odpowiedz