Wpis z mikrobloga

@SpiderFYM: ogólnie to nic więcej niż taki pic rel spray (którym też podpompujesz koło) + kompresor

O ile kompresor do kół zawsze warto mieć, to takie zestawy naprawcze... różnie

Działają, owszem - ale wulkanizatorzy kręcą nosem przy naprawie takich opon. Da się, ale nie każdy się za to bierze

Od siebie mogę polecić zwyczajnie kupno dobrego kompresora pod zapalniczę, tak żebyś dojechał do najbliższego wulkanizatora jak wjedziesz w gwóźdź, ew.
Atreyu - @SpiderFYM: ogólnie to nic więcej niż taki pic rel spray (którym też podpomp...

źródło: comment_1634367408cCZYwqtCghjFKTWKNJB1NH.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Djelon: te sprzęty do zaklejania opon to loteria, trzeba mieć przede wszystkim bardzo dużo siły żeby wyciągnąć cokolwiek co wbiło ci się w oponę, nabić w to ten klej i jeszcze zrobić to zanim s-------i ci całe powietrze z koła bo wtedy opona zrobi się za miękka i nie wyciągniesz tego dziadostwa
a i tak często kończy się na tym że po tygodniu powietrze znowu s-------a
  • Odpowiedz
@Djelon: miałem przypadek, że takim zestawem naprawiono u mnie Pilot Sport 4. Wulkanizator, który ma pojęcie o swojej pracy przy wymianie kół powiedział że prawidłowo powinno być ogarnięte poprzez zdjęcie opony, obejrzenie i załatanie zgodnie ze sztuką. Po założeniu sznurka już się nie da zrobić tego procesu. Zastosowanie sznurka, pogłębianie otworu tym korkociągiem podobno rozwarstwia oponę. Nie widać tego gołym okiem ale dochodzi do naruszenia struktury.
  • Odpowiedz