Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#programista15k #programowanie #praca
Pracuję w dużej firmie IT, która werbuje specjalistów z różnych dziedzin. Ja zajmuję się tam frontendem od 4 miesięcy i wszystko byłoby okej gdyby nie fakt, ze współpracuję z klientem zagranicznym, którego dialektu w ogóle nie rozumiem ( język angielski ) i bardzo mi to utrudnia pracę. Z początku myślałem, że to się kiedyś zmieni, ale dziś wiem, ze nie jestem przekonany, ze nagle zrozumiem dialekt. Jak Polak albo hindus mowi po angielsku - rozumiem, ale jak wkracza, strzelam, rodowity anglik - konam. Jest to rzecz nie do przejścia dla mnie i mam czuja, że kiedyś np nie zrozumiem taska i zawalę robotę. Na myśl ostatnio przychodzi mi zmiana pracy tak abym nie musiał rozmawiać codziennie z klientem do porzygu po angielsku, nie wiem… naprowadźcie mnie jak uderzyć w to. Czy w innych firmach łącznikiem miedzy klientem, a firma wykonywującą zlecenia jest PM czy zawsze programiści muszą świecić oczami za kod? Wcześniej pracowałem w innej firmie i było okej, ale stawka mi nie odpowiadała, teraz stawka lepsza, tylko ten język…

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6167390a820612000adc9928
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Leszcz_Bagienny
Przekaż darowiznę
  • 10
@AnonimoweMirkoWyznania: pracujesz 4 miesiące, przy frontendzie, i masz kontakt z klientem, ba, z klientem zagranicznym? Po cholerę? Jak macie specjalistów to nie macie jakiegoś PMa? Co Ty możesz takiemu klientowi powiedzieć, czy da się ten button na zielono?

Czy po prostu Twoja firma sprzedaje programistów na godziny i Cię gdzieś wcisnęli?