Aktywne Wpisy

Tzw "najseksowniejsza piłkarka świata" - 17 mln obserwujących na insta.
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
źródło: Gv9zPbxWMAAM_PA
PobierzUwaga frajerzy mam ważny komunikat!
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
źródło: IMG_1214
Pobierz

od 3:41 na poważnie
'od 3:41 na poważnie XD?'
Poważnie?
Po czym autor filmu wytyka hipokryzję najlepszego polskiego rapera w kawałku którym opisuje swój sen.
Cały filmik to absurd, można się uśmiechnąć
Ten numer opisuje sen po narkozie
@PL__IronMan__PL: xD
jak rapował o tym
że j---e nowych raperów co zmienili monochrom w róż po czym sam kupuje różowe buty
że j---e komercje prawie nie udziela wywiadów nie sprzedaje sie po czym
nagrywa utwór pod reklame nowego filmu
nagrywa utwór pod reklame gry
"Na kolanie już kręcone, tak mówiąc między nami"
4:55 "Myślę: czas wyjść na lolka po powietrza haust"