Wpis z mikrobloga

* Bosch, roczny odkurzacz - bardzo nam przykro, że zepsuła się panu rura od odkurzacza, proszę wskazać serwis w którym odbierze pan nieodpłatnie nową, nie musi pan oddawać starej.
* Bosch, robot kuchenny (9 lat) - proszę o podanie adresu, przyślemy panu nową uszczelkę ponieważ nie mam jej już w sprzedaży.
* Braun, blender - bardzo nam przykro, że pękł panu kielich do miksowania, wymieni go pan w wybranym salonie, proszę o odpowiedź.
* Wahoo, trenażer - (polski serwis) nie wykryliśmy wady, zwracamy urządzenie, (korespondencja z firmą w USA) proszę odesłać trenażer, my już wysyłamy panu nowy z magazynu, ufamy panu, zadowolenie klienta jest najważniejsze

O japońskich firmach (ojciec jest miłośnikiem starych magnetofonów i sprzętu HiFi) nawet nie wspomnę bo tamci to byliby gotowi odpalić linię produkcyjną żeby wysłać komuś jedno kółeczko do magnetofonu.

....

* Kross Polska, niespełna miesięczny rower - proszę przywieźć rower do serwisu i zostawić, postaramy się w niedługim czasie określić ile potrwa rozpatrzenie gwarancji (!!!!) a dopiero potem ewentualna naprawa (też nie potrafią wskazać ile by to potrwało).

"Nie proszę Pana, firma Kross nie widzi powodu aby zapewniać panu pojazd zastępczy ani zwracać pieniędzy za próby naprawy wykonywane bezskutecznie w naszym autoryzowanym serwisie"

Ostatni raz kupiłem coś polskiego ( ͡° ʖ̯ ͡°) Nie można być konkurencyjnym/innowacyjnym czy budować wartościowej marki mając w poważaniu klienta.

#kross #polska #wahoo #braun #bosch #gwarancja #reklamacja #firstworldproblems
  • 2
  • Odpowiedz
@PanBulibu: pamiętam jakie afery były z pękającymi ramami krossów pod suportem gdzie jest cieniowanie ramy, najpierw uznawali jak leci z później nagle odrzucone z byle powodu.
  • Odpowiedz