Wpis z mikrobloga

Wczoraj z koleżką się zamieniliśmy na #motocykle na chwile, ja chciałem zobaczyć jak się jeździ na jego Z 900 a on na mojej Hayce bo w sumie się zastanawia czy w przyszłym roku sobie nie kupić. No i muszę przyznać, że na Z 900 czułem się jak na rowerze - zupełnie inny typ motocykla niż to do czego jestem przyzwyczajony, siedzi się jakby tak z przodu, kierownica blisko, sylwetka wyprostowana, ogólnie mega dziwnie. Jakoś tak wolę być bardziej "wtopiony" w motocykl. Może to kwestia przyzwyczajenia, bo wcześniej miałem Triumpha ST1050 a wcześniej VFR800FI, więc można powiedzieć że nie mam żadnego doświadczenia z nakedami poza GS 500 którego zasiadałem 11 lat temu. W ogóle zauważyłem, że w Z 900 (nie wiem, może tak jest w "krótkich" moto?) stópka boczna jest mega pionowa i rozkłada się bardzo krótkim ruchem.