Wpis z mikrobloga

Obecnie sytuacja z ładunkami do #uk przypomina troszkę tą z przed roku kiedy wszyscy chcieli zdążyć przed brexitem. Za kilka dni kierowcy będą mogli wjechać tylko z paszportem i już dużo spedycji zgłasza że kierowcy nie mają paszportów i nie pojadą w najbliższym czasie do UK. Część pewnie nigdy nie wyrobi a część może do kliku miesięcy, tak czy inaczej anglia bedzie miec jeszcze wieksze problemy z dostawami od pazdziernika a stawki dla tych którzy pojadą pójdą w górę. Zapłacą za to klienci jak zawsze, czyli zwykli ludzie którzy dali się nabrać na #brexit
#bekaztransa #spedycja
  • 13
@dizzydom: kłamali ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@MrsMsx: wzrost za PL3 do Maidstone z 3.3 do 3.75 k euro w tym tygodniu. Za 4 epal 4t z PL5 pod Epsom płaciłem z dostawa na 04.10 juz 925e a wcześniej sie mieściło w 750-800e
Niedługo im braknie gum do żucia bo nikt noe
@dizzydom: tak jak pisze @Tonari_Totoro:
polscy kierowcy i inni z UE do końca września jeżdzą na dowodach.
Nowe stawki chwilowo cieszą przewozników i spedytorów jak klient płaci więcej ale na dłuższą mete mniejsza ilość kierowców chetnych na uk bedzie problemem
@MrsMsx: Ale ja o tym wiem xD po prostu klient uważa że zawsze się jeździło do gb na paszportach i ogólnie na gb jest już ok. Więc nie widzi sensu podwyżek, a najlepiej to jakby ceny wróciły do cen z przed brexitu
@MrsMsx: @Tonari_Totoro: do Londynu ostatnio nie mogę nikogo znaleźć przez to całe direct vision...
Bardzo często teraz robimy przeładunku już gdzieś pod Londynem i do centrum musi jechać angielska firma.
Cały tir parę lat wstecz kosztowała mnie ok 1800e na ten moment 2700e to jest taka standardowa cena mowa o trasie polska B - Londyn