Wpis z mikrobloga

Dobre te Enlisted. Wizualnie czuć klimat starych, drugowojennych Call of Duty.

Aż miło się patrzy na te tunezyjskie pola, oazy i wioski.

Jak ktoś lubi bardziej realistyczne strzelanki, gdzie można zginąć od jednego czy dwóch strzałów, to polecam, bo cena bardzo uczciwa, czyli za darmo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Trudność niech was nie odstraszy, bo gra się, dowodząc oddziałem botów i w razie śmierci przeskakujecie do następnego członka oddziału. No chyba, że pociągniecie cały oddział pod ostrzał karabinu maszynowego w czołgu, czy w bunkrze, to wtedy wszystkich was na raz wykosi XD

Na screenie poniżej lecimy z ziomkami Italiańcami odbić farmę z rąk Brytyjczyków.

#gry #iiwojnaswiatowa #pcmasterrace #enlisted #zainteresowania
s.....i - Dobre te Enlisted. Wizualnie czuć klimat starych, drugowojennych Call of Du...

źródło: comment_1632402912RMW8KoEjsCxurhzaOHSBzF.jpg

Pobierz
  • 18
ponoć dość mocne pay2win. Na premierę czy podczas chyba bety oglądałem jednego goscia z angry joe show i właśnie strasznie narzekał ze postęp jest mocno nastawiony na wyciaganie kasy. Nie pamiętam dokładnie ale chyba chodziło odblokowywanie lepszych wersji broni


@Hrabia_Heheszko: czy ja wiem czy pay2win?

Znaczy się tak, bez premium postep odblokowywania nowych broni, żołnierzy itd. jest wolny, a i z premium nie za szybko to idzie i promują, żebyś za
@Hrabia_Heheszko Tak jest bardzo Pay to win, bo gra ma dość złożony system budowania oddziałów, uzbrajaniu swoich botów, rozkładania broni na części i dokupywania ulepszeń za te części. To samo tyczy się pojazdów. Niestety szybko pojawią się srogi grind i lipa.

ALE! To nie znaczy, że gra jest niegeywalna. Wręcz przeciwnie. Przez to, że gra się całymi drużynami durnie podoazajacych za tobą botów, jest do czego strzelać. Naprawdę dużo się dzieje i
@skitarii

Gierka dobra była, gdyby właśnie nie wprowadzili tego systemu progresji i wyszła na normalną platformę to mogłaby zabrać więcej graczy od bfa.

Ostro cisnąłem ze znajomymi na premierę działała świetnie, wyglądała rewelacyjnie i miała wiele nowych fajnych mechanik jak chociażby to że hełm mógł pod odpowiednim kątem zrykoszetować pocisk. W dodatku TTK był szalenie niski.

Albo latanie stukiem i bombowcem ze znajomym i walenie po ponad 30 fragów na zrzut. Shredowanie
@FuzzyWuzzy No ja odniosłem wrażenie, że wcale nie trzeba inwestować w rozwijanie tych wszystkich bzdetów, żeby wciaz całkiem nieźle grac.

Sam jestem przeciętniakiem w strzelanki, na szczycie tabeli w call of duty bywam jak i detysty. Dwa razy w roku. Pomimo tego, każdej gry potrafiłem #!$%@? pare fajnych akcji i nigdy nie było tak, że ginalem raz za razem bez zabójstwa.

To głównie spowodowane tym, że większość broni zabija na strzał, a
@skitarii: Na samym początku była świetna, ponieważ progresja była szybsza. Póxniej strasznie ją spowolnili. Ale sama gra jest w pytę, ładna, fajnie się strzela i do tego to jest taka hybryda których jest bardzo mało ale jednak najlepiej mi się w takie gra. Czyli dosyć realisyczna z elementami zręcznościowymi.
Ale Pay to win będzie zawsze. To twórcy War Thunder. Więcej nie trzeba mówić :)


@starship_avocado: pay2win jest wtedy, gdy przegrywasz z gorszym graczem tylko dlatego, że on dużo rzeczy sobie kupił w grze za prawdziwe pieniądze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No ale jak piszesz to gra hybrydowa i dosyć łatwo w niej zginąć, ale i zabić przeciwnika, dlatego nawet podstawową bronią i podstawowym składem możesz wykosić
@starship_avocado: do tego ja gram dosyć taktycznie i widzę, że umiejętnie podkradając się do wroga od tyłu z podstawowym pistoletem maszynowym mogę wykosić mu cały oddział zanim zareaguje.

A póki umiejętności > hajs, to gra nie jest dla mnie pay to win i fajnie się nawet takich bananków kosi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@skitarii: Racje masz. Klasycznie pay2win jest wtedy, gdy ktoś wydając hajs ma nad tobą wyraźną przewagę, pomimo słabszych umiejętności.

Tutaj pay2win polega bardziej na utrudnieniu w rozwijaniu drużyny, broni, pojazdów. Wciąż się da za darmo, ale potrzeba by chyba rzucić pracę i wszystko inne, żeby to za tego życia odblokować :D Na tym war thunder też polegał. Za darmo mogłeś mieć to samo, co ci płacący. Tylko podróż do tego momentu
@skitarii: Normalnym jest, że jak zabijesz przeciwnika (człowieka, nie bota), to ten od razu przełącza się na pozostałego członka swojej drużyny (bota) przejmując jego ekwipunek i kontynuując walkę. Wyobraź sobie teraz, że prowadzisz pojednynek snajper vs snajper, gdzie ty masz tylko dwóch żołnierzy z karabinem z lunetą, a przeciwnik czterech. W tym widzę pay2win. Nikt automatycznie nie będzie miał nad tobą przewagi i łatwizny, to bardziej ty musisz się więcej napracować,
@DzikiBomber: Jest, ale i tak uważam, że ta gra nie jest jakaś wybitna, nie mówię zła, ale już bardziej podobał mi się Heroes & Generals, na którym ta wydaje się mocno wzorować.

@kindu: Nie grałem w to, ale grywam w Hell Let Loose, więc nie widzę sensu sprawdzania.
@starship_avocado: Otóż nie masz racji z tym że normalny gracz może mieć tylko 2 żołnierzy wyspecjalizowanych a gracz z hajsem cały oddział. Gram w tą grę nieprzerwanie od kwietnia. Np. Oddział przeciwpancerny, w kampanii Normandzkiej wymaxowałem ten oddział bez hasju, i nie ma opcji mieć więcej niż 4 żołnierzy z Piatem. Reszta to zwykli poborowi z M1903 czy tam Garandem (jak ich w niego wyposażysz). Gracz z hajsem jedyne z czym