Wpis z mikrobloga

Mireczki, zamawiał ktoś po 1 lipca coś z #banggood z wysyłką priority line? Ile to teraz idzie? Od 2.09 mam na GLS, że tylko otrzymali info o przesyłce, a na trackingu banggood jest:
Sep 14, 2021 9:00 The package has been forwarded to the local post
No ale to tracking jakiś ichni, niekoniecznie im trzeba wierzyć, a nic innego nie śledzi tego póki nie trafi w ręcę przewoźnika w Belgii.
#priorityline
  • 14
@KarateMiszcz: siemka, mam dokładnie ten sam problem. Zamawiałem telefon 03.09 i od tamtego czasu ostatni tracking to:

2021-09-14 09:00:00
The package has been forwarded to the local post

Jak sobie zobaczysz na swój tracking GLS to tam jest numer referencyjny od Klienta. W teorii to jest dodatkowy tracking, który wchodzi np. na 17track jako FLYTExpress. Czy Twój numer to też A0000921090402A0? Czy różni się? Jeżeli ten sam to albo jest to
@gixxerk7: @KarateMiszcz: U mnie cały czas to samo i zacząłem już procedurę refunda (kupowałem przez Zen, niby mają opcję łatwiejszej walki o refund), bo pier****, dla zasady będę robił pod górkę chinolom. Wydaje mi się, że to dojdzie, pewnie za kolejny miesiąc. Na Waszym miejscu robiłbym refunda m.in. przez maila do nich, jak będzie więcej zgłoszeń to może coś ruszą. Ewidentnie paczki gdzieś utknęły tylko niewiadomo gdzie.
@gixxerk7: no ja czekam na smartfona za 1.2k więc też nie jest to kabelek usb :) Pisz do nich maila, odpisują w 1 dzień, ale nastaw się na wysyłanie Cię na drzewo, żebyś poczekał albo oferta jakichś kredytów banggood których i tak nigdy nie użyjesz xD
@KarateMiszcz: Niestety, identyczny tracking co Wasz, Banggood jakby nie miał pojęcia co się z tym dzieję. Myślę, że to utknęło gdzieś na wyjściu z Chin i/lub na wejściu do UE (cło) i jest jakieś 20% szans, że dojdzie. Ja refunda już dostałem i zamawiam gdzie indziej :/