Wpis z mikrobloga

Muszę pochwalić Allegro za jakość obsługi klienta i ich usługę #pok.

Miałem problem otóż zaginęła mi przesyłka ale zwrot z InPostu do sprzedającego (przez te szybkie zwrotu z Allegro Smart), w sumie nie spodziewałem się że kiedyś dojdzie do takiej sytuacji ( ͡° ʖ̯ ͡°) (no ale też pełno tych zakupów i czasem zwrotów się robi więc jak widać statystycznie mogło dojść do zaginięcia). Nawet na początku o tym nie wiedziałem i nie byłem świadom, dopiero po kilku dniach od nadania zadzwonił do mnie chyba lokalny oddział InPostu z pytaniem co do tego czy na pewno nadałem ten zwrot. No i wiedziałem do czego doszło i zapaliła się czerwona lampka - odrazu telefon jeszcze tego samego dnia do InPostu co się stało itp. i dostałem informacje, że mają 48h roboczych na znalezienie tej paczki. W dodatku paczka trochę droga no i zapłacona przez Allegro Pay - a nim Inpost by wypłacił by kasę to ja może bym musiał spłacić ten zakup i zamrozić swoją kasę + ten stres bo pierwszy raz mam taką sytuacje.

Akurat to był piątek i pomyślałem sobie - a napiszę do Allegro aby może mi pomogli a nawet w moim imieniu to zrobili reklamacje itp. Obsługa bardzo miła, zrobili w moim imieniu reklamacje. Wczoraj też dostałem emaila od Allegro, że już złożyli reklamacje do impostu i dostałem instrukcję abym zgłosił się do Programu Ochrony Kupującego. Poczekałem jeszcze do wieczora aby zadzwonić jeszcze raz z pytaniem do Inpostu czy znaleźli paczkę (tak jak mi powiedziała infolinia w poniedziałek) - niestety nie.

No to cyk korzystam, wypełniam formularz, streszczam wszystko jak było, powołuje się na poprzednią korespondencję z supportem Allegro. Po 2h dostaję wiadomość, że przyznano mi odszkodowanie ( ͡° ͜ʖ ͡°) a zakup już został spłacony. Nie sądziłem, że tak szybko to pójdzie - więc faktycznie ten POK od strony kupującego to bardzo dobrze działa.

I może komuś się przydać ta informacja, że ten POK działa nawet na zwroty w ramach Allegro Smart gdy wina będzie po stronie przewoźnika.

#allegro #inpost #paczkomaty #zwrot #zwroty
  • 3
@Wychwalany: Pewnie racja, że ten program nie jest idealny. Opisałem tą historię bo po prostu byłem zdziwiony, że POK zadział w tej sytuacji gdzie nie zawinił ani kupujący i ani sprzedający tylko przewoźnik w dodatku w przesyłce zwrotnej w ramach Allegro Smart.