Wpis z mikrobloga

#prawo #rekojmia #prawakonsumenta czy w wypadku jak usluga online pada i sprzęt (IoT) robi co najwyżej za przycisk do papieru to można ubiegać się o zwrot pieniędzy z tytuły rękojmi? wymiana sprzętu tutaj za wiele nie zmienia, jeśli producent zaniedbał ciagłość dostarczania usługi i nadal serwery są martwe.

sprzęt kupiony 10 miesięcy temu. sklep odesłał do producenta sprzęt na gwarancję, więc czy na tym etapie gwarancji poczekać aż dostanę nowy sprzęt i zwrócić ponownie i dopiero przysługuje mi zwrot pieniędzy? skoro usługa producenta już od 3 miesięcy nie wstała i problem jest bardziej powszechny niż moja jednostka to nie liczę, ze coś się zmieni nawet jak przyślą nowy. sklep jest też trochę w dupie gdyby z winy producenta teraz miał mi zwracać kasę, nie?
  • 2