Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Gacrux: Nie wiem co na tę chwilę mogę jeszcze zrobić, booking nie odpowiada na maile, a kasy brak :( Sytuacja wyglądałaby inaczej, gdyby konsultant z bookingu nie anulował mojej rezerwacji i poinformował mnie, ze nie są w stanie zapłacić za alternatywne zakwaterowanie. Czytałam komentarze odnośnie tego miejsca na bookingu i oprócz najprawdopodobniej fikcyjnych opinii 10/10, są właściwie same skargi gości dotyczące standardu i higieny tego miejsca. Pewnie przez to, ze
  • Odpowiedz
@420pln: mi różnicę kasy tam chyba do miesiąca oddali, miałem taką sytuację na Ukrainie z tym, że bardzo sympatyczna pani powiedziała mi, że sobie mam wybrać hotel, wybrałem 5 gwiazdkowca i jak napisałem różnicę mi zwrócili.
  • Odpowiedz