Wpis z mikrobloga

Skonczylem dzisiaj wczesna alfe #witchsheart
planowalem upublicznic dopiero na bete, ale to jeszcze troche czasu, a dawno postu nie bylo wiec, hehe, czemu nie
nie ma za duzo contentu, jeden boss, kilka mobkow i tyle, ale teraz praca powinna mocno przyspieszyc

giera ogolnie nie ma podpisu cyfrowego wiec windows to flaguje jako potecjalny wirus, ale moge zapewnic ze bezpieczne xD
jak nie ufacie to po prostu nie odpalajcie, albo na wirtualce xD


instrukcja pobrania:
https://drive.google.com/drive/folders/1tDa6GAl7evrXYywzTGp59JoblXNhv9CV?usp=sharing
pobierasz stont .exe i .pck, wrzucasz do 1 folderu i bźikasz

w tym folderze jest tez sterowansko
WASD chodzenie
J/K atak
shift dash
Q interakcja
...

co do znanych mi bledow:

mobki sa #!$%@? i sie bugujom, ale to ogarne jak im zaczne pisac prawidlowe AI a nie if #!$%@? then attack

boss hp bar sie naklada z opcjami

ustawianie fullscreena i rozdzielczosci czasami sie buguje

heavy attack bije 1 i jest aktualnie useles


chcialbym w sumie prosic o feedback z ogolengo feelingu bo gameplayowo tonie ma co oceniac xD
chodzi o to jak sie biega, #!$%@?, czy atakowanie jest git etc wiem ze jak zaczniesz w 1 kierunku atakowac to musisz przestac i wtedy zmienic kierunek, ale to sie zateguje

no i co, to chyba tyle
#gamedev #tworczoscwlasna #programowanie #godot
synbozy777 - Skonczylem dzisiaj wczesna alfe #witchsheart
planowalem upublicznic dop...

źródło: comment_1631577831zmRKTLscjF0US2VBgcHT7W.jpg

Pobierz
  • 11
@synbozy777: w menu możliwe że jest coś nie halo bo komputer mi strasznie głośno zaczyna chodzić jakby bitcoiny kopał, w samej grze tego niema - ale możliwe że to jakaś opcja graficzna niezależna od ciebie to robi, bo pamiętam że w takiej gierce jednej też tak było i pomagało wyłączenie jednej opcji graficznej już nie pamiętam jakiej, jak będziesz chciał to sprawdzę potem i ci powiem jaka gierka i jaka opcja
@Sinti: wczesniej nie mialem czasu na szersze odniesienie sie wiec teraz pisze
w menu zgaduje ze wieksze zuzycie moze generowac to ze tlo jest animowane i kazda warstwa chmor ma swoj wlasny animation player xD

tak, niesmiertelnosc jest dla testow

szybkie ataki sa dosyc... szybkie lol heavy jest wolny, ale mu potem podbije obrazenia, nie pytaj czemu jeszcze tego nie zrobilem xD
odskok jest, na shifcie masz dash, no chyba ze
@synbozy777:

w menu zgaduje ze wieksze zuzycie moze generowac to ze tlo jest animowane i kazda warstwa chmor ma swoj wlasny animation player xD

no nie wiem, sytuacja taka jak wspomniałem dotychczas mi się zdarzyła tylko w przypadku tamtej gierki i było to spowodowane raczej jakimś błędem, normalnie nigdy mi tak komputer głośno nie chodzi, jesteś pewien że masz ustawiony jakiś limit klatek które ma rysować w menu czy coś? pic
Sinti - @synbozy777: 
 w menu zgaduje ze wieksze zuzycie moze generowac to ze tlo jes...

źródło: comment_1631627843z5nbR5PyQ5VdvNlmFOqm5H.jpg

Pobierz
@Sinti szczerze nie mam pojecia, limitu zadnego nie ustawialem, mozliwe ze to jest problemem ale z drugiej atrony to menu zwykle xD w physic process zadnych dzikich petli nie ma, save jest wczytywany i zapisywany typko raz jak klikniesz start game wiec idk xD
Dzieki za zauwazenie tego problemu, moj pc chodzi jak bombowiec caly czas wiec nawet nie zajarzylem xD
sie temu przyjrze, dzieki jeszcze raz ((oo))
@synbozy777:

szybkie ataki sa dosyc... szybkie lol

no szybkie są jak stoisz i młócisz, ale jak chcesz wykonać jeden to ta animacja jest względnie długa, walisz atak i czekasz aż się skończy, imo bardzo psuje to rozgrywkę

odskok jest, na shifcie masz dash, no chyba ze nie o to ci chodzi

chodzi mi o odskok... do tyłu (masło maślane), tak aby można było łatwiej unikać ataków, po prostu po wciśnięciu przycisku
@synbozy777:

Dzieki za zauwazenie tego problemu, moj pc chodzi jak bombowiec caly czas wiec nawet nie zajarzylem xD

sie temu przyjrze, dzieki jeszcze raz ((oo))

tak jak wspominałem, przypuszczam że to opcja graficzna jakaś jest źle obsługiwana przez mojego kompa, dopóki to tylko menu to pół biedy ale lepiej uważaj byś tego samego w samej gierce nie zrobił bo idk ile osób będzie miało z tym problem.
@Sinti:

jak chcesz wykonać jeden to ta animacja jest względnie długa

w sumie prawdą to, ale z drugiej strony jakby atak byl instant ze mozesz zaatakowac i uciec to chyba byloby zbyt zbyt silne i mozna by tak kitowac mobow, moge dac ze po 1 ataku mozesz szybciej odejsc/zdashowac ale to wydaje mi sie wlasnie byc zbyt op, bys atakowal raz i uciekal xD ale ciekawe spostrzezenie

chodzi mi o odskok...
@synbozy777:

a co do samego uniku to to nie jest chyba az takie trudne, biegniesz w 1 kierunku ewentualnie #!$%@? gora-dol, n a hardmodzie nawet idzie tego latwo uniknac

jak znasz się na takich gierkach, albo bijesz bossa któryś raz z kolei to pewnie tak

generalnie jeśli celujesz coś w stylu hyper light drifter to w porządku bo z tego co kojarzę to tam nacisk jest właśnie na te walki z