Aktywne Wpisy
czerwonykomuch +168
35 lat kapitalistycznej propagandy tak bardzo poryło mózgi pracowników, że chcą oni - z własnej woli - spędzać w pracy więcej czasu za to samo wynagrodzenie.
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Nie mówię już o autach z turbo przystosowanym do start stopu/hybryd.
*Sprawdzone na 2,0 i 3,7l
Nawet w ASO usłyszałem, że to wskazane.
Ale zgodzę się, że po przejechaniu 10km do marketu nie ma czego studzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja to zanim bramę otworze to juz ostygnie samo, chociaż i tak nie ma z czego
@Kotouak
@69jar69
@PortalZeSmiesznymiObrazkami
@mechaniczny_pomidor
@Wygryw_pospolity: Polecam przyjrzeć się budowie układu chłodzenia i jednocześnie samrowania, gdzie jeszcze w większości rozwiązań nie ma podtrzymania chłodzenia po wyłączeniu silnika.
Zastanów się co się dzieje gdy po nagrzaniu ponadnormatywnym turbiny zamykasz w niej przepływ mediów chłodzących oleju, wody oraz spalin i powietrza.
Druga sprawa to bezwładność wirnika, po wyłączeniu silnika zanim turbina straci smarowanie już dawno zatrzyma się (zwolni
https://www.google.com/amp/s/autokult.pl/36060,gaszenie-silnika-po-intensywnej-jezdzie%3famp=1