Aktywne Wpisy
![kantek007](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kantek007_8z6nsTx4G3,q60.jpg)
kantek007 +1
![Uddhx](https://wykop.pl/cdn/c0834752/5d44f63025b50d2598c627603168185feafe5118918bd43527662f89b1163c58,q60.jpg)
Uddhx +88
Pani Marlena (żona umyślnego mordercy rodziny na A1) została usunięta ze strony firmy w której pracuję. Ciekawe dlaczego?
https://retkowska.pl/o-nas/zespol/
#wypadek #bmw #majtczak
https://retkowska.pl/o-nas/zespol/
#wypadek #bmw #majtczak
![Uddhx - Pani Marlena (żona umyślnego mordercy rodziny na A1) została usunięta ze stro...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/e9f52e2085517097c35527f38c8908b64c6b6cfd070ba0bdd2399965f6614372,w150.jpg)
…i w 2004 z nich zrezygnował. Firma przygotowywała się do premiery Xboxa 360, Ed Fries odszedł z firmy, a większość projektów, które w planach miały debiut na oryginalnym Xboxie, ale z różnych powód były opóźnione (i często przepłacone), po prostu anulowano. Mimo wieloletnich inwestycji Microsoftu, Psychonauts jak i samo Double Fine stały wtedy na krawędzi przepaści. Sam Schafter w 2004 roku komunikował pracownikom, że firma zostanie zamknięta. Finalnie pomogła pożyczka Willa Wrighta a następnie podpisanie umowy na wydanie gry z Majesco.
Sprzedaż Psychonauts? Wynik poniżej 100 000 sztuk w 2005 roku - mocno rozczarowujący każdą ze stron.
Obecnie mamy rok 2021. Double Fine od 2 lat oficjalnie należy do rodziny Xboxa. Dziś najważniejsza premiera w historii tego studia - Psychonauts 2 trafia do graczy. I tak jak przez zakręcenie kurka Microsoftu utrudnione było ukończenie pierwszej części, tak dzięki ich wsparciu ukończono sequel. I jeśli wierzyć recenzentom, to najlepsza gra Double Fine i Tima Schaftera w ich historii.
#xbox #xboxseriesx #xboxseries #xboxone #gry
Polecam artykuł z wypowiedziami Tima Schaftera - o filozofii Double Fine, Game Passie, subskrypcjach, zmianie w konsumpcji mediów i wykupowaniem studiów przez ten "zły" Microsoft: https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-08-24-inside-the-mind-of-tim-schafer
Na myśl od razu przychodzi Telltale Games które poległo przez rozbuchany menadżement co w pewnym momencie doprowadziło do zwolnienia 90% studia dając pracownikom pół godziny na zabranie swoich rzeczy z biura (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) - ciężko znaleźć taki
Zanim będziesz mógł popłynąć z budżetem, najpierw trzeba go zdobyć ;) W tej branży możesz być świetnym artystą ze znakomitymi pomysłami ale jak nie masz $$$ to żyjesz na łasce wydawców, którzy - wcale im się nie dziwię - w dzisiejszych czasach jak ognia unikają ryzykownych projektów.
Budżety gier w ostatnich latach strasznie napęczniały i na mainstreamowym rynku jest coraz mniej miejsca dla