Wpis z mikrobloga

Co zrobić z nudnymi torami #f1?
Wszystkie potrzebują dłuższej prostej, w Monako Francji AbuDhabi można to zrobić łatwo
W Monako Kanadzie Węgrzech Singapurze należy poszerzyć zakręt przed najdłuższą prostą
W Azerbejdżanie Hiszpanii Monako Kanadzie Singapurze owy zakręt należy wyłożyć chropowatym lub śliskim asfaltem aby kierowca wolniejszy lub ze zużytymi oponami miał wyraźnie gorszy exit
Obawiam się że Azerbejdżan Hiszpanię i Kanadę ratuje tylko zraszacz w ww. zakrętach
lukasz-glowacki - Co zrobić z nudnymi torami #f1?
Wszystkie potrzebują dłuższej pros...

źródło: comment_1629864542ryiFHQ8LZoK21neuDHUZJi.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
@lukasz-glowacki: Pomijając kwestię prostych i zakrętów (która też jest istotna) moim zdaniem wielu torom (szczególnie nowym) przydałby się żwir zamiast asfaltu na poboczu żeby:
a) nie wyglądało to jak ściganie się na wielkiej płycie lotniska
b) było realne ryzyko zakończenia zmagań po wyjechaniu lub wypadnięciu poza tor
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@janek_bez_sanek: Monaco jest dla kierowców a nie widzów, bardzo wymagająca trasa na której utrzymanie dobrego tempa bez rozbicia wymaga wyciągnięcia 110% z siebie.
  • Odpowiedz
owy zakręt należy wyłożyć chropowatym lub śliskim asfaltem aby kierowca wolniejszy lub ze zużytymi oponami miał wyraźnie gorszy exit


@lukasz-glowacki: co w efekcie przyniesie sytuacje, w których dwaj kierowcy będą jechać blisko siebie, kierowca z tyłu będzie szybszy, ale o tyle, że nie będzie w stanie wyprzedzić kierowcy z przodu (albo ten z przodu będzie jechać w "pociągu DRS" co anuluje przewagę tunelu aero) i ten szybszy kierowca zniszczy swoje
  • Odpowiedz