Wpis z mikrobloga

tl;dr W jakich miejscowościach i w jakich technologiach najłatwiej o pierwszego expa w programowaniu, nawet za cenę pracy za najniższą krajową i w nudnej technologii/języku?

Pytanie o wbicie się w rynek programistów numer 2137, ale jako że sytuacja każdego jest inna to opiszę jak to u mnie wygląda.

Zakładając, że:
1) mogę pracować gdziekolwiek w Polsce (nawet w Pierdziszewie Dolnym)
2) mogę pracować za najniższą krajową byle tylko zdobyć expa (mam hajs na kilka lat życia bez pracy)
3) nie mam statusu studenta (ale jestem po studiach mgr inż. - nie IT)
4) angielski C2
5) z programowania jedynie ogarniam Pythona do celów 'inżynierskich' (jakieś przerabianie danych z excela, API i pisanie skryptów w programach inżynierskich, robienie wykresów itp.)
6) jeszcze nigdy w życiu nie miałem problemów z nauką czegokolwiek więc nie musi to być prosty język programowania/technologia jak np. Python (no, ale asemblera nie chcę mi się uczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
7) jak się wciągnę w pisanie czegoś w Pythonie to potrafię siedzieć 10h pod rząd więc z motywacją nie ma problemu i mi się to podoba
8) mam taką sytuację w pracy, że luźno 6 z 8h mogę poświęcić na klepanie kodu (i czasami tak robię) czy czytanie książek, oglądanie tutoriali itp.

To w moim przypadku:
1) W jaki język programowania/technologie iść byle się wbić na rynek?
2) W jakich miejscowościach najłatwiej o pracę dla ludzi bez expa? Tam gdzie jest jej dużo i jest duża konkurencja (Warszawa itp.) czy raczej tam gdzie nikt nie chce mieszkać i jest mała konkurencja (Pierdziszewo Dolne itp.)?

#programowanie #praca
  • 17
@Cimcirimcipiririri: Spodziewałem się tej odpowiedzi, czy to nie ten język programowania gdzie jest tylko legacy soft, który ktoś musi supportować, a nie ma chętnych xD? Mogłem dopisać, że obojętnie jaki język, ale z takich, w których jeszcze coś w dzisiejszych czasach się pisze od zera xD.
Dziękuwa jednak za odpowiedź :D.
@BaltasarGracian: Wszystko przed Tobą. Zależy co chesz robić.