Aktywne Wpisy
muadzik +10
#heheszki #matematyka #nauka
Kilka razy już widziałem ten obrazek na FB/insta itp.
Przeraża mnie ilość idiotów odpowiadających z przekonaniem, że poprawnym wynikiem jest 9.
Kilka razy już widziałem ten obrazek na FB/insta itp.
Przeraża mnie ilość idiotów odpowiadających z przekonaniem, że poprawnym wynikiem jest 9.
Van-der-Ledre +55
#samochody #motoryzacja #ford #pomocy
Czy takie coś kwalifikuje się do wymiany?
Nie wiem czy są tam jakieś uszczelnienia które ew można wymienić.
@rajman
To jutro wymiana ( ͡º ͜ʖ͡º)
Trzeba tylko poszukać czegoś gdzieś ma szybko
Odma w tym modelu, bo to chyba HDi czy TDCi poci się gdy jest niesprawny separator, membrana, wtedy rzuca olej w dolot. A pomaga w 100 procentach wymiana pokrywy zaworów z którą zintegrowany jest separator na oryginał za około
300zl.
A tak btw to masz całkiem sucho koło tej
W ELM pokazuje 0.5 (zawsze było 2.1 bara) więc trochę nie ma "ciągu"
Narazie chce wymienić ten cały przewód od filtra powietrza do turbo, bo i tak złączka z przewodu z odmy jest popsuta
Jutro jadę do złodziei (intercars) i może mają coś na miejscu
Masz zmienna geometrię?
Trzeba dobrze szukać po zaworkach i przewodach.
Ja swoje 1.6 109km chciałem naprawić januszami i garażowymi magikami i #!$%@?, nie znają się ;) losowość, trafi albo nie z usterka. Nauczyło to mnie że niestety, ford tylko do dobrego specjalisty i kasę trzeba dać, ale jeździ i ma się dobrze.
Jak to nie zadziała to będę szukać przyczyny gdzie indziej
Ale dziwne jest to, że czasem mam 2.1 cały czas, a czasem 1 bar przy 4000 obrotów ¯_(ツ)_/¯
Mógłbym oddać do mechanika, ale wtedy nie ma tej całej zabawy i satysfakcji jak się samemu usterkę znajdzie
oczywiście to jest "obliczone" więc uważam to jako wartość względną, ale widzę i czuję jak jest 4 razy mniejsza wartość
Jak nie znajdę sam usterki to wtedy oddam do mechaniora
Sprawdź EGR , błędów nie ma? I z mojego doświadczenia wynika że chińczyk elm nie pokaże błędów. Mi cholera nie pokazywał a EGR był martwy.
Szukaj po rurach, to są duże ciśnienia, może być rozwalone.
DPF jest, ale nie sądzę żeby to była jego wina
U mnie już był zatkany urobkiem, materiałem z wypalania i klops.
Ale nadal od czasu do czasu się włącza błąd silnika
Narazie będę tylko obserwować