Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@rajman: @intires98: jest oring, ponoć wymieniają na wiekszy rozmiar i pomaga, albo łapią na trytki i silikon ale to już januszerka.
Odma w tym modelu, bo to chyba HDi czy TDCi poci się gdy jest niesprawny separator, membrana, wtedy rzuca olej w dolot. A pomaga w 100 procentach wymiana pokrywy zaworów z którą zintegrowany jest separator na oryginał za około
300zl.
A tak btw to masz całkiem sucho koło tej
  • 0
@ondraszek u mnie jest problem, że mam strasznie niskie ciśnienie doładowania i szukam przyczyny
W ELM pokazuje 0.5 (zawsze było 2.1 bara) więc trochę nie ma "ciągu"
Narazie chce wymienić ten cały przewód od filtra powietrza do turbo, bo i tak złączka z przewodu z odmy jest popsuta
Jutro jadę do złodziei (intercars) i może mają coś na miejscu
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@intires98: nie mam specjalnego doświadczenia z 1.6hdi, bo na taki wygląda. Ale odma w dieslu nie ma wpływu bezpośrednio na ciśnienie doładowania, nawet nieszczelnosc za przepływomierzem nie wpływa na coś doładowania. Brak ciśnienia to bardziej nieszczelnosc na torze za turbo przez intercoolerze bądź problem z samym sterowaniem doładowaniem o ile takie jest (zmienna geometria)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@intires98: 2.1bara? Jaka to moc ma?
Masz zmienna geometrię?
Trzeba dobrze szukać po zaworkach i przewodach.
Ja swoje 1.6 109km chciałem naprawić januszami i garażowymi magikami i #!$%@?, nie znają się ;) losowość, trafi albo nie z usterka. Nauczyło to mnie że niestety, ford tylko do dobrego specjalisty i kasę trzeba dać, ale jeździ i ma się dobrze.
  • 0
@rajman tutaj jest stała geometria
Jak to nie zadziała to będę szukać przyczyny gdzie indziej
Ale dziwne jest to, że czasem mam 2.1 cały czas, a czasem 1 bar przy 4000 obrotów ¯_(ツ)_/¯
Mógłbym oddać do mechanika, ale wtedy nie ma tej całej zabawy i satysfakcji jak się samemu usterkę znajdzie
  • 0
@ondraszek 90KM