Aktywne Wpisy
stanley___ +53
Konfederusiusz +783
Czyli tak, pis-owcy ściągnęli jak zwykle Solidarność, która przez ostatnie 8 lat siedziała cicho i się nie odzywała, a głęboko w dupie miała rolników. Teraz ta pis-owska solidarność zjechała do Warszawy, żeby robić antyrządowe protesty kosztem rolników. Część rolników idzie z nimi ramię w ramię, gdyż myślą, że może tak coś więcej ugrają. Ta pis-owska Solidarność specjalnie wszczyna burdy z policją, żeby tylko robić propagandę kosztem rolników, a ci dali się wciągnąć
Zrobiłem cos takiego ale nie działa :/.
Jak dałem (na początku) bool=true to śmiga, czyli część zmieniająca bool nie działa.
Unity ani VisStudio żadnych błędów nie daje.
#unity #unity3d #csharp
Chyba, że logika ma działać tak, że obiekt "car" uderzając w coś ma zmienić zachowanie tego obiektu i wtedy jak inny obiekt wywoła OnTriggerEnter to level się zakończy.
Zakładam jednak, że chcesz, żeby "car" przejeżdżając przez linie kończył level, to po prostu zrób to sprawdzenie
z OnCollisionEnter w OnTriggerEnter
co teraz mam zrobić? problem z jest z czescia
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@dziki_dziki: Pytanie tylko po co dla jednego obiektu miałby wywoływać OnTrigger i OnCollision. Jeżeli samochód miałby się odbić od bandy, to wszystko co ma się przy okazji stać wystarczy wywołać w OnCollision i odwrotnie.
Polecam porównywać tagi CompareTag'iem
https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Component.CompareTag.html