Wpis z mikrobloga

#wiedzmin #monsterslayer #poradnik

Po wbiciu 20 lvlu postanowiłem, że podzielę się moimi doświadczeniami, oto krótki poradnik z najważniejszymi wg. mnie tipami:

- Najlepiej grać jeżdżąc rowerem, albo komunikacją miejską, potwory i questy są w dość sporych odległościach, granie na spacerze jest dość czasochłonne.

- Na starcie, nie warto bić potworów innych niż łatwe, skille najlepiej początkowo inwestować w szybki atak.

- Co do mocnych ataków warto spędzić chwilę w samouczku, żeby wyczuć tempo.

- Dobrze też wrzucić swój kod konta na mirko pod tagiem #monsterslayer paczki bardzo się przydają.

- Roślinki i pył z potworów to najważniejsze składniki, jeżeli brakuje miejsca w ekwipunku lepiej wywalać szczątki potworów, zostawiając początkowo po 5 każdego typu, a potem wielokrotność po zakupie miejsca w plecaku.

- Warto wydać też te dwie dyszki na pakiet startowy, bez srebrnego miecza będzie później ciężko, a i Twórcom coś się należy.

- Questy fabularne najlepiej zrobić jak najszybciej, po kilku misjach odblokowuje się kilka randomowych questów porozrzucanych niedaleko siebie, oraz kowal, który za darmo zwiększa na godzinę obrażenia.

- Umiejętności: w alchemii najważniejsza jest środkowa linia: na 10 poziomie odblokowuje kota (najbardziej OP eliksir, który zwiększa dmg o 75% po zachodzie słońca). A na 15 odporność nabyta, która pozwala na użycie dwóch eliksirów w czasie walki. Obie umiejętności kosztują po 9 pkt, więc warto zbierać na wcześniejszych poziomach.

- W walce bardzo przydatny skill na 15 lvlu to odbijanie ciosów, na to też trzeba odkładać punkty (9).

- Na znakach za bardzo się nie skupiałem, podbiłem trochę igni, aard jest raczej mało przydatny, bije słabo, a opoznienie ciosu o 1s nic nie daje, natomiast queen na 15 lvlu, jest bardzo przydatny w późniejszej grze.

- Hajs: Przy questach dziennych gdzie nagroda to 50 golda, trzeba zawsze zmienić, może się trafić zadanie za 80 lub 100 golda. Hajs można też zdobywać z Nemetonów. (są to jakby drzewa gdzie trzeba pokonać 3 potwory: 2 łatwe i jednego średniego) Za oczyszczenie Nemetonu dostaje się 50 golda, dziennie można oczyścić 3 i dostać maks 150 golda.

- Na co wydawać hajs? Na początku warto zwiększyć pojemność ekwipunku do 200. Kupno zwojów, czy mikstur nie ma opłaca się. Ja większość pieniędzy wydaje na stanowiska alchemiczne. Przy godzinnej jeździe autobusem do pracy napotykam tyle potworów, że nie mam miejsca na drop, jeżeli gra się aktywnie, trzeba non stop produkować mikstury.

- Moim zdaniem miecze i zbroje są zbyt drogie w stosunku do bonusów i lepiej jest spożytkować hajs na produkcje mikstur i olejów, a oręż zostawić na late game i potwory trudne i legendarne.

To wszystko, co przyszło mi do głowy, jeżeli chcesz mnie dodać do znajomych to: 0017 9128 7601
Mopse - #wiedzmin #monsterslayer #poradnik

Po wbiciu 20 lvlu postanowiłem, że podz...

źródło: comment_1629380915nNNsTy2hkCpVphOsZpXFNY.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
- Warto wydać też te dwie dyszki na pakiet startowy, bez srebrnego miecza będzie później ciężko, a i Twórcom coś się należy.


@Mopse: zamiast pakietu lepiej kupić 1300 monet (ta sama cena chyba) i je przeznaczyć na srebrny miecz kota, bo ten z pakietu nie daje żadnych bonusów.
  • Odpowiedz
@Mopse: a ja odradzam granie na rowerze. Wg mnie potwory nie respia sie w az tak duzych odległosciach. A na rowerze to jest 5 minut jazdy i potem trzeba sie zatrzymac sie na walke. Nie ma frajdy ani z gry ani z jazdy na rowerze.

Komunikacja miejska jak najbardziej ok dla farmienia potworów i zbierania ziól.

Co do zbierania to zgadzam sie z tym zastrzezeniem ze nie warto wyrzucac sproszkowanej tkanki
  • Odpowiedz
@Mopse: Ja mam zaraz 25 lvl i mogę powiedzieć, ze gra jest już za prosta większość potworów schodzi na sucho, a legendy z pełnym przygotowaniem tez są mega proste, powinni dodać jakieś heroiczne nemetony, za które byłoby więcej golda np
  • Odpowiedz
@Mopse

Co do mocnych ataków warto spędzić chwilę w samouczku, żeby wyczuć tempo


Mocne ataki lepiej wykonywac tylko z jednej strony ekranu (np. od lewej do prawej) w jakimkolwiek tempie. W ten sposób będą wchodziły same mocne ataki.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@Mopse: no z tym aardem to poleciałeś, opóźnienie ataku o 1s to jest mistrzostwo świata, jak uwielbiam igni tak tutaj aard jest o wiele lepszy, w ciągu tej jednej sekundu spokojnia można wyprowadzić nawet 3 szybkie ataki nim potwór zaatakuje. Niezależnie od eliksirów czy olei to i tak większy dmg niż z igni. Znak ognia wymaga imho reworku by nakładał efekt podpalenia czy coś bo tak to jesy słaby. Quena osobiście
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mopse: z ardem się nie zgodzę. To często daje killa, bo przesuwa atak i można jeszcze sekundę napieprzać naj szatan. Często staram się to zazębiać z critem, który dodatkowo przerywa sekwencję ataku.
  • Odpowiedz