Aktywne Wpisy
ChickenDriver2 +30
#pracbaza
Klęska urodzaju.
Wygrałem rekrutację w firmie A. Dostałem ofertę. Przyjąłem ale na wypowiedzeniu (3 m-ce), krótko po jej przyjęciu dostałem zaproszenie w firmie B do rozmowy w sprawie pracy w fajniejszym zakresie, w większej firmie, z lepszymi opiniami na GW i w ogóle. Poszedłem pogadać, bo co mi szkodzi. Rzuciłem jeszcze większy hajs niż przyjąłem w A i tyle. No i po około miesiącu od przyjęcia oferty A, firma B złożyła
Klęska urodzaju.
Wygrałem rekrutację w firmie A. Dostałem ofertę. Przyjąłem ale na wypowiedzeniu (3 m-ce), krótko po jej przyjęciu dostałem zaproszenie w firmie B do rozmowy w sprawie pracy w fajniejszym zakresie, w większej firmie, z lepszymi opiniami na GW i w ogóle. Poszedłem pogadać, bo co mi szkodzi. Rzuciłem jeszcze większy hajs niż przyjąłem w A i tyle. No i po około miesiącu od przyjęcia oferty A, firma B złożyła
Fennrir +119
Niezła #patodeweloperka w #katowice przebijająca chyba nawet wrocławskie nadbudówki: trzykondygnacyjna nadbudowa stanowiąca połowę wysokości budynku. Kamienice są w ewidencji, ale konserwator najwyraźniej problemu nie widzi, co innego gdyby szaraczek chciał wymienić okna, wtedy już by była "ingerencja w wygląd zabytku". IMO powinien być bezwzględny zakaz nadbudowywania zabytkowych kamienic (z jedynymi dopuszczalnymi wyjątkami w celu odtworzenia oryginalnej wysokości czy wyrównania pierzei), bo to co się dzieje w ostatnich latach to jest kompletna patologia.
Otóż dnia 05.07.2021 kupiłem dół do epapierosa - GeekVape Aegis Max określany przez sprzedawcę jako wodoodporny, kurzoodporny, wstrząsoodporny, upadkoodporny. Otóż produkt ten wytrzymał do 31.07.2021. Nie włącza się, moja wstępna diagnoza to stałe włączony przycisk "+", ponieważ kombinacja "-" i "+" działa gdy wciśnięty jest sam "-". W każdym razie produkt nie włącza się, jest to wada istotna i nie mogę z niego korzystać.
I teraz tak: zakupiłem już drugą baterie, Gaur - 21 łącznie za 300 pln. Mam w doopie te ich reklamacje i gwarancję, chce zwrócić towar w ramach rękojmi. Sprzedawca ma w regulaminie: "zwrotów nie przyjmujemy".
Infolinia fundacji konsumentów z ust dwóch swoich prawników powiedziała, że mogę towar zwrócić, jednak wyczuwam tutaj pewien dysonans między art 560 kc a ich słowami.
art 560 kc
Jak to jest? Ktoś może podpowiedziec?
Nasi prawnicy udzielają porad na podstawie udzielonych przez konsumenta informacji, dlatego zachęcamy do zadawania szczegółowych pytań wraz z uwzględnieniem okoliczności, w których doszło do naruszenia Państwa praw, by możliwe było precyzyjne wyjaśnienie wszelkich wątpliwości.
Pytania o zaznaczony przez Pana dysonans pojawiają się dość często, bo w języku potocznym panuje zamieszanie pojęciowe i przez „zwrot towaru” zarówno konsumenci