Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Mirki i Mirabelki!

Otóż dnia 05.07.2021 kupiłem dół do epapierosa - GeekVape Aegis Max określany przez sprzedawcę jako wodoodporny, kurzoodporny, wstrząsoodporny, upadkoodporny. Otóż produkt ten wytrzymał do 31.07.2021. Nie włącza się, moja wstępna diagnoza to stałe włączony przycisk "+", ponieważ kombinacja "-" i "+" działa gdy wciśnięty jest sam "-". W każdym razie produkt nie włącza się, jest to wada istotna i nie mogę z niego korzystać.

I teraz tak: zakupiłem już drugą baterie, Gaur - 21 łącznie za 300 pln. Mam w doopie te ich reklamacje i gwarancję, chce zwrócić towar w ramach rękojmi. Sprzedawca ma w regulaminie: "zwrotów nie przyjmujemy".

Infolinia fundacji konsumentów z ust dwóch swoich prawników powiedziała, że mogę towar zwrócić, jednak wyczuwam tutaj pewien dysonans między art 560 kc a ich słowami.

art 560 kc

Jak to jest? Ktoś może podpowiedziec?
  • 1
  • Odpowiedz
@AnalnyRozbojnik: Odpowiedź Fundacji Konsumentów na post @AnalnyRozbojnik, na temat zasad dotyczących zwrotu produktu:

Nasi prawnicy udzielają porad na podstawie udzielonych przez konsumenta informacji, dlatego zachęcamy do zadawania szczegółowych pytań wraz z uwzględnieniem okoliczności, w których doszło do naruszenia Państwa praw, by możliwe było precyzyjne wyjaśnienie wszelkich wątpliwości.
Pytania o zaznaczony przez Pana dysonans pojawiają się dość często, bo w języku potocznym panuje zamieszanie pojęciowe i przez „zwrot towaru” zarówno konsumenci
  • Odpowiedz