Kiedy możemy zwrócić zakupiony produkt?
Odpowiedź Fundacji Konsumentów na post @AnalnyRozbojnik, na temat zasad dotyczących zwrotu produktu: Nasi prawnicy udzielają porad na podstawie udzielonych przez konsumenta informacji, dlatego zachęcamy do zadawania szczegółowych pytań wraz z uwzględnieniem okoliczności, w których doszło do...
z- Dodaj Komentarz
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Otóż dnia 05.07.2021 kupiłem dół do epapierosa - GeekVape Aegis Max określany przez sprzedawcę jako wodoodporny, kurzoodporny, wstrząsoodporny, upadkoodporny. Otóż produkt ten wytrzymał do 31.07.2021. Nie włącza się, moja wstępna diagnoza to stałe włączony przycisk "+", ponieważ kombinacja "-" i "+" działa gdy wciśnięty jest sam "-". W każdym razie produkt nie włącza się, jest to wada istotna i nie mogę z niego korzystać.
I teraz tak: zakupiłem już
Nasi prawnicy udzielają porad na podstawie udzielonych przez konsumenta informacji, dlatego zachęcamy do zadawania szczegółowych pytań wraz z uwzględnieniem okoliczności, w których doszło do naruszenia Państwa praw, by możliwe było precyzyjne wyjaśnienie wszelkich wątpliwości.
Pytania o zaznaczony przez Pana dysonans pojawiają się dość często, bo w języku potocznym panuje zamieszanie pojęciowe i przez „zwrot towaru” zarówno konsumenci