Wpis z mikrobloga

@aluoises: podstawowe pytanie, jak rozwiazalas umowe? Jesli stacjonarnie, to pewnie obsluga zapomniala.

Jesli umowa wygasla, albo rozwiazalas zdalnie, to poszukaj dobrze regulaminu, bo oni sie nie beda upominac. Wysla rachunek za dzierzawe, albo prosbe o uregulowanie zaleglosci, bo np. warunkiem rozwiazania umowy jest zwrot sprzetu w okreslonym czasie.

Dosc podobnie bylo (albo nadal jest) w netii.
@aluoises: Pewnie o nim zapomnieli, bo Korbank to jest jeden wielki burdel, ale lepiej się do nich odezwij i oddaj, bo router to groszowe sprawy, a jak sobie za rok przypomną, to mogą jakąś kasę chcieć, zależnie co tam w umowie masz.
@aluoises ja bym normalnie odesłał poczta i tyle. Jak wyjdzie jakaś opłata to zostanie i tak naliczona do dnia zwrotu i odezwa się po kase wtedy.
Podejrzewam, że opłaty żadnej nie naliczą jak zwrócisz bez słowa