Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Hej Mirki i Jagodzianki, nurtuje mnie jedno pytanie, a mianowicie:

Czy konsument ma prawo odmówić otwarcia opakowania telefonu/laptopa czy innego sprzętu zamówionego z odbiorem w sklepie?

Zamówiłem przykładowo telefon albo laptop i sprzedawca przy mnie otwiera opakowanie i wyjmuje sprzęt żeby sprawdzić czy matryca nie jest zbita, a na pytanie czy musi to robić odpowiada że tak. Jak ma się do tego prawo konsumenta?

#prawo #uokik #konsument #sklep #apple #lapotp #rtveuroagd
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ranski: Zamawiałem kiedyś na prezent telefon z odbiorem w sklepie i nie było problemu z nieotwieraniem w Euro, w MediaExpert ostatnio kupowałem płytę indukcyjną i gdybym sam się nie upomniał o otwarcie pudełka to tez bym wyszedł z zapakowaną. Wiec wszystko zależy od człowieka. Prawa bym tu nie mieszał a wewnętrzne procedury sieci.
  • Odpowiedz
@ranski pewnie w ramach uczciwości otwierają przy kliencie każdy sprzęt żeby w domu nie okazało się że fabrycznie zapakowany sprzęt jest uszkodzony. Otworzysz laptopa w domu z pęknięta matryca i będziesz się mógł na nim pohustać co najwyżej no ale sprzedawca nie powinien robić z tym problemu
  • Odpowiedz