Wpis z mikrobloga

@Chicane: jeśli po drugiej stronie złącza jest drugi taki żółty element, to ściskasz oba i ściągasz złącze. A jak nie, to może trzeba to żółte płaskim śrubokrętem podważyć i "wykliknąć" i wtedy ściągnąć złączkę.
  • Odpowiedz
@Chicane: przepustnica. Jest to element, który można od czasu do czasu wyczyścić. Staraj się jednak nie ruszać klapką, bo być może będziesz musiał robić adaptację przepustnicy. Ja u siebie wyciągnąłem ten element, wyczyściłem i nie musiałem robić wspomnianej czynności.
  • Odpowiedz
@Chicane: niby normalne w leciwym aucie. Możesz spróbować poprawić uszczelnienie tej rury którą na to nakładasz. Może jakiś dodatkowy oring jak się zmieści. Ważne żeby była ciasno a nie dyndoliła sobie ot tak.
  • Odpowiedz
@Chicane:

Dziękuję. Poszło. Scisnalem jak radzicie. Widzę że w środku rurki jest trochę oleju. Zaolejona. Co to oznacza? Jakiś problem z silnikiem? Walczę dalej. Muszę się do filtra dostać


Po odmie widzę, że to 1.4 16v KFU kod silnika.
Separator odmy się kończy który jest w pokrywie zaworów. Zintegrowane części.
Podejrzewam, że na przyszły sezon będzie ona do wymiany wraz z uszczelką.
Lynk
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@trzaichlac69 dziękuję za radę, tak to ten silnik. a powiedz, dałbym radę w garażu sam to ogarnąć, wymienić? czy to już lepiej oddać do mechanika? no i tutaj podlinkowałeś chyba oryginalny a czy mógłbym dać jakiś zamiennik tańszy?
  • Odpowiedz
@Chicane: jak masz grzechotkę długą nasadkę na klucz 6 lub 8 trochę szmat do odłuszczania butelka benzynki ekstrakcyjnej z castoramy i jazda.

Poszukaj sobie po tych kodach na alledrogo czy olxie 0248 L3 0248L3 0248.L3 9646498180 to jest numer katalogowy tej pokrywy.
  • Odpowiedz