Wpis z mikrobloga

@Dejwi996: jest z #!$%@? żeliwa, które gnie się jak #!$%@? pod wpływem temperatury przenosząc naprężenia na szpilki. Dopóki one wytrzymują - jest ok ale któraż pęknie (a pęknąć musi) to się tworzy nieszczelność i przeraźliwie piszczy na uszczelce.

Za każdym razem trzeba ofc zrzucać cały przód i planować kolektor.
  • Odpowiedz
@Dejwi996: xD

Kolektor, koło pasowe, opuszczanie silnika do wymiany rozrządu, głowica, cyrki z doładowaniem.

To wszystko to są ofc "typowe bolączki" a nie jakieś wyjątkowe
  • Odpowiedz
@Dejwi996: ja mam 1.9 JTD 120KM, nie mogę narzekać... bo jeszcze usłyszy i znowu wywali jakiegoś checka ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ostatnio jak próbuję kogoś wyprzedzić, to krzyczy do mnie takimi kodami P0091 i P0092
  • Odpowiedz
@Mroczna_Pyra: no mój samochód przegiął pałę z błędami i nawet jak już ogarnę problem to idzie w świat i teraz tylko benzyna ( z lub bez LPG) na diesla nie mogę już patrzeć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Dejwi996: słuchaj debili to daleko zajedziesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mam to auto prawie 4 lata i po początkowym okresie fascynacji stwierdzam, że to jest po prostu słabe auto.

Masa głupot, niedoróbek i oszczędności a do tego jakość mocno dyskusyjna.
  • Odpowiedz
@szejk_wojak:

opuszczanie silnika do wymiany rozrządu

Demontaz jednej łapy to nie dramat.
Co do głowicy wystarczy nie kupować dużego diesla do jazdy po bułki 2km.
Pasowe to element eksploatacyjny
  • Odpowiedz
Co do głowicy wystarczy nie kupować dużego diesla do jazdy po bułki 2km.


@PiotrFr: cope ( ͡° ͜ʖ ͡°) absolutnie nigdzie nie jest napisane, że diesel nie może jeździć po bułki a już na pewno nie ma.prawa to powodować pękania głowic xD co najwyżej DPF ma prawo się zapchać.

A jeżeli chodzi o głowice to prędzej ona pęka długotrwałego wystawienia na wysokie obciążenie silnika niż od
  • Odpowiedz
@szejk_wojak: nie. Głowica jak większość dłuższych glowic wykańcza różnica temperatur (zapytaj właścicieli BMW R6)
Problemem jest wypalanie DPF przy jeździe w mieście.
Ciekawe, że problem z głowicami jest tak średnio znany poza Polską xD. Z forum słyszałem o jednym przypadku.
Wystarczy wejść na jakiś alfaholikow czy innych i zobaczyc co oni tam wyprawiają. Wtryski leją, auto kopci ale "diesel musi dymić" a później zdziwienie, że szlag kolektor trafia.
  • Odpowiedz
Problemem jest wypalanie DPF przy jeździe w mieście.


@PiotrFr: Obalone. Ludziom pękają głowice z dawno wyciętym DPFem więc nie ma reguły. Teoria o wypalaniu może być poniekąd słuszna ale wycięcie co najwyżej odwleka nieunikonione. Info mam od ludzi z pierwszej ręki. Autostradowa jazda mocno przyspiesza pęknięcie.

Tutaj też o tym
  • Odpowiedz
@szejk_wojak: mówię co ludzie mówią na grupach xD 1.9 JTD 150km to za mało tylko 2.4 JTD Hur dur i obowiązkowe Ti bo inaczej to gówno a nie alfa ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Dejwi996: Czy ja wiem? Ja głównie czytam że jak już to najlepiej 2.0 170KM bo 2.4 faktycznie w związku z powyższym jest takie sobie.
  • Odpowiedz