Wpis z mikrobloga

@Atreyu leżał taki w rowie niedaleko mojego domu, po dachowaniu nie wyglądał tak koszmarnie, kierowca i pasażer pijani- bez szwanku( ͡º ͜ʖ͡º).

A co z bmw 1 ? Po niemcu czasem jest w budżecie

Myślałem nad czymś typu niezardzewiały civik, ale wiadomo 1 auto nie zawsze jest wymarzone
@DzikiChleb: jedynki to fajne auta, mają konstrukcyjnie masę części wspólnych z e9x - ale nie w tym budżecie. Ogólnie patrząc na jakiekolwiek marki premium, szczególnie te niemieckie nie patrz nawet w stronę tych najtańszych egzemplarzy. Nie znajdziesz nic co będzie niezawodne, albo nie posklejane z trzech

Z aut "fajnych" dostaniesz przedliftowego Saaba 9-3 2.0t. Ciężko o bezpieczniejsze auto w budżecie, odpycha się całkiem, bardzo lubi lpg. Minus to musisz policzyć sobie
@Atreyu nie chce niemieckiego premium, sabik fajny ale te 2.0 zrujnuje budżet konkretnie( 18lvl, prawko od 2 miesięcy()). Dzięki bardzo za pomoc. Idę zagłębiać się dalej w otomoto szukając cudów
@DzikiChleb: Jak dla mnie tylko Saab 9-3 II gen i Volvo S40 II pasuje do opisu. Przy czym raczej o ile nie znajdziesz 5 cyl. Volvo to gaz odpada. Do 14k znajdziesz super zadbane 1.8 bez turbo w Saabie które lubi lpg i wperdala gaz. Za to Bolbo chyba znajdziesz wszystko od 1.6 do 2.0 tylko na wtrysku bezpośrednim. Tez chwalone, ale raczej w lpg nie znajdziesz. Co do B207 do
@DzikiChleb: może Astra H w wersji GTC? Ma fajną linię nadwozia, a w tej cenie znajdziesz auta z wolnossącymi jednostkami benzynowymi 1.4 (90 KM), 1.6 (105-115 KM) i chyba nawet 1.8 (125-140 KM), które całkiem nieźle znoszą gaz, ale trzeba się upewnić które konkretnie bo jest ich kilka wariantów. Zawieszenie proste (z przodu kolumna MacPhersona, z tyłu belka skrętna). Części jak to w Oplu - raczej dosyć tanie.

Ewentualnie Fiat Grande
@alosiek a volvo c30? Poniemiecki w cenę wchodzi, ale 10l/100 w 1.5 trochę przeraża ( ͡° ʖ̯ ͡°), szczególnie, że jako młody kierowca w yarisce wyciągnąłem 16l/100 ruszając pod górkę.