Wpis z mikrobloga

Test modu na skalowalną minimapę. Minimapa zmienia skalę w zależności od prędkości. Jest trochę problemów - w centrum miasta pojawia się migotanie, renderowanie jest miejscami wolne i minimapa doczytuje fragmenty mapy na oczach, pod rondem w centrum gra mysli, ze jestesmy w budynku i zmienia skalę na wewnątrz budynkową.

Ale sam fakt, ze można widzieć trasę GPS z wyprzedzeniem, nawet bez wyrenderowanej mapy jest super rozwiązaniem. Poza tym nie sądziłem, że silnik gry pozwala na dynamiczne skalowanie minimapy...

#cyberpunk2077 #gruparatowaniatagu
  • 13
@pablo397: Kompletnie się na tym nie znam, ale jak to możliwe, że wielka firma zatrudniająca co by nie było setki ekspertów w swojej dziedzinie, nie potrafi zrobić poprawnie takiej pierdoły jak minimapa? To jest aż tak skomplikowana sprawa?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@DoktorNauk: tu działa zasada jak przy ciąży - 9 kobiet nie urodzi jednego dziecka w miesiąc.

Możesz rzucać setki dodatkowych ekspertów a w niczym to nie pomoże, jeśli kod twojej gry to spaghetti, dokumentacja nie istnieje a pracownicy którzy to pisali dawno już nie pracują.

Owszem możesz teoretycznie zrobić wszystko, ale potrzeba do tego pieniędzy a zwłaszcza czasu. Jak wiadomo, redzi tego ostatniego nie mieli.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pablo397: opcja ze strzałkami na drodze byłaby jeszcze lepsza, no i #!$%@? jest już w grze i działa w wyścigach. Coś mi się wydaje, że kolejny patch #!$%@? zmieni skoro takiej pierdoły od pół roku nie mogą ogarnąć, a gdzie tu jakieś AI policji, metro i inne bardziej skomplikowane mechaniki