Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej,
Zastanawiamy się nad zakupem mieszkania. Mieszkamy w centralnej Polsce typujemy dwie lokalizacje:
- gdzieś na południe od Krakowa. Najlepiej w Wieliczce lub okolicach. Chodzi nam o ładne widoki i fajny klimat tych podkrakowskich górek więc w grę wchodzą Wieliczka, wsie na południe, Świątniki Górne i okolice, byliśmy tam jedynie kilkukrotnie.
- okolice Trójmiasta.Też w jakiejś fajnej podmiejskiej lokalizacji z widokiem na lasy / wzgórza.

Może ktoś tutaj mógłby dać znać jak się mieszka w tych rejonach. Jakich lokalizacji unikać i dlaczego. Skomunikowanie w sumie aż tak bardzo na nas nie wpływa. Jestem elektrykiem / automatykiem / robię instalacje elektryczne więc raczej jestem skazany na dojazdy samochodem bo firmy raczej na obrzeżach. Dziewczyna jest kosmetyczką i będziemy się starali ogarniać działalność w tym kierunku.

Przeważa wielicki / krakowski. Więcej kameralnych inwestycji w fajnych miejscach. Blisko w góry, beskidy, na Chorwację samochodem, na Śląsk. Większa aglomeracja.
Jak to jest nad morzem, bo też byliśmy jedynie kilkukrotnie na parawaningu, czy jest możliwe zamieszkanie gdzieś na wsi pod Gdynią, Gdańskiem i mieć jednocześnie w zasięgu popołudniowego wypadu(20-30km) dziką plażę w sezonie?

#praca #krakow #mieszkanie #nieruchomosci #patodeweloperka #rynekpierwotny #trojmiasto #gdansk

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61017d9ecbea6c000a5b6ed3
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 16
  • Odpowiedz