Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Wydaje mi się, że system potworów z *, i * powinien byc inaczej rozwiązany. Powiedzmy, że mam wystarczający build żeby zabijać bez itemków potwory * i fajna sprawa, ale tak naprawde po co, ani nie dropią innych rzeczy ani nie ma za nie wiecej expa, jedyne czym się różnią to trudnością a jak mam np powtarzać walke 3 razy albo użyć potiona to lepiej się przejść kawałek po kolejnego potwora. Natomiast jakby potwór w zależności od trudności mógł rzucić groszem (np. w postaci skóry którą można sprzedać u kowala czy gdzieś) to nabrałoby to sensu, przykladowo 5g za *, 15g za , i 40 za * może z jakąś lekką losowością zarobionej mamony.
Jak myslicie powinno zostać jak jest czy jednak coś powinni z tym ruszyć?
#monsterslayer
  • 6
@Papieska_kremowka ja tam traktuje to jako trening. Gdybym nie atakował 1 czaszkowych z powodu słabego exp nie nauczyłbym się dobrze ich ruchów i timingów. A zauważyłem że te ich trudniejsze wersje (np. Widlogony) bazują na takich samych animacjach w związku z czym mając opanowany Perfect parry na tych słabszych, daje rade na 2 czaszkowcach. Jedyny minus że mniej exp ale przynajmniej sukcesywnie bestiariusz się powiększa i wpadają punkty