Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
#cashgoback widzę że przy dużych zakupach zachowujecie się jak #planetplus. Zakup z allegro na prawie 2000 i brak tej transakcji w waszym serwisie. Po drugie na reklamację nie raczycie odpowiedziec.
  • 15
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@cashgoback_pl: a niby czyja?? Co mnie to interesuje jako klienta? Robię wszystko wg regulaminu. Przechodzę bezpośrednio z waszego reflinka. Odpowiedzi na reklamację też nie udzielacie, Pomimo już dwóch maili. Pomijam że kwota od 50zl wypłaty zawsze mnie zniechęcała ale działało to w miarę ok więc korzystałem z #cashgoback. Czas chyba się przeprosić z #planetplus bo ostatnio bardzo się poprawili
  • Odpowiedz
@djsun: Jeśli tak uważasz to nie będziemy wchodzić w dalszą dyskusje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do maili to nie wiem na jakiego piszesz ale na skrzynce kontakt@ nie mamy żadnego maila niewyjaśnionego :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cashgoback_pl: to lepiej sprawdźcie. Jak zobaczycie opinie innych użytkowników to nie pierwsza taka historia że nie odpowiadacie na maila. Nie szanuje ludzi którzy nie potrafią się przyznać do błędu. Po drugie rozumiem że mogę zapomnieć o tym cashback z allegro. Złożyłem reklamację poprzez formularz na waszej stronie i też zginął bo ani nie jest widoczny ani nie otrzymałem żadnej informacji
djsun - @cashgoback_pl: to lepiej sprawdźcie. Jak zobaczycie opinie innych użytkownik...

źródło: comment_1626869608680kjUxBec7Vvv0ADsbugi.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@djsun: @djsun: pisałeś o 2 mailach do nas a widzę że otrzymaliśmy tylko 1 i to wczoraj. W takim razie się nie zrozumieliśmy bo wydawało mi się, że piszesz o jakiś mailach sprzed kilku dni
Co do reklamacji - jeśli wypełniłeś poprawnie to reklamacja pojawia się na liście. Każda ma swój status. Jaki ma Twoja ?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cashgoback_pl: przecież ten mail jest sprzed kilku dni. Masz datę w prawym rogu. Nie było odpowiedzi. Wypełniłem na pewno dobrze formularz ale ta reklamacja się nie pojawiła!
  • Odpowiedz
@djsun: Widzę datę 20.07
Biorąc pod uwagę moją wiadomość z wczoraj (21.07) to nie było 'sprzed kilku dni' ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co do reklamacji to nie wiem ile ich wypełniłeś. W systemie jest tylko jedna i do tego odrzucona bo nie wysłałeś numeru zamówienia (twierdząc, że w Allegro nie ma numeru zamówienia).
Jak miałeś na celu stworzenie więcej reklamacji to je niepoprawnie wypełniłeś/wysłałeś bo w
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
To powiedz mi gdzie w allegro masz nr zamówienia?? Tutaj masz tylko nr aukcji, to nie AliExpress. Po drugie jeżeli coś odrzuciliście to czemu nie ma odpowiedzi?? Czekacie aż dwa tygodnie miną zgodnie z regulaminem??
  • Odpowiedz
@djsun: Cashgoback to złodzieje. Uciekajcie. A co do numeru zamówienia Allegro mylisz się, masz w moich zakupach i trzeba rozwinąć szczegóły. Niemniej wypełnianie takich danych każdej transakcji jest wkurzające i zrobione po to, żeby utrudnić reklamację. Z resztą i tak będzie odrzucona.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@monikaklika: takiej opcji nie ma w wersji na Android. Co do tego serwisu to się zgodzę. Początek mieli dobry i pomimo dolnego progu wypłaty 50zl korzystałem ale już są u mnie skreśleni
  • Odpowiedz
@monikaklika: to gdzie uciec? wszędzie z allegro będzie tak samo, bo to allegro odwala manianę (szczególnie po ich niedawnej awarii). Jak dla mnie to nie była awaria tylko coś majstrowali, żeby im lepiej było a nam gorzej ;) Jak nie inne "nieustniejące" źródła ruchu to teraz zgłoszenia, których od 2 miesięcy nie potrafią zaakceptować albo odrzucić.. przez nieistniejące źródła ruchu ( ͡° ͜ʖ ͡°) nooo chyba,
  • Odpowiedz