Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@VicTheHater: i jak to działa? Rzeczywiście podnosi poziom odczuć i poprawia rozgrywkę, czy to zwykły chwyt marketingowy? Bo nie miałem możliwości sprawdzenia innej gry jak to demo.
  • Odpowiedz
@hiperchimera w codzie masz opor triggera jak w tym demku podczas strzelania z luku. W demons souls pad wibruje jak nalozysz sobie buffy na bron. W returnala nie gralem bo nie bede placic 300 zl za roguelite, ale podobno masz rozne wibracjr w zalezonosci od terenu po ktorym biegasz i inne bajery.W ratchecie nie wiem.
  • Odpowiedz
@hiperchimera: prawie każda gra(nie mam 100% pewności czy wszystkie) która jest wydana jako PS5 obsługuje to. Niektóre PS4 też obsługują. Jak dla mnie bardzo fajny bajer. Np. metro Exodus daje opór przy pompowaniu ciśnienia w broni, im większe już masz tym większy opór. Oprócz oporu, przy strzelaniu jest delikatna wibracja na spuście imitująca prawdziwa broń. Wibracje dają efekt terenu po którym chodzisz. Bardzo dobrze to działa w Ratchetcie. W plague tale
  • Odpowiedz
@hiperchimera: dopisz jeszcze Wreckfest (mega fajnie sie to sprawdza, zwlaszcza jak czujesz po ktorej stronie pada auto traci przyczepnosc) oraz Spiderman (tutaj tez fajnie triggery dzialaja w trakcie 'rzucania pajeczyny').

Ale ogolnie najwiecej efektow ma Astro (chyba, ze Returnal przebija, ale jeszcze nie gralem).

@VicTheHater: returnala juz spokojnie za 170pln dostaniesz. Ja jeszcze czekam, ale cena coraz lepsza.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@quercy: "dirt 5, wrc 9" są opinie na necie że pad żyje własnym życiem, tańczy losowo wibrując i nie ma to nic wspólnego z sytuacją na drodze - wyssane z palca czy pad od Xboxa dalej rządzi w "ścigałkach" ? :-)
  • Odpowiedz
@hiperchimera: nie powiem Ci, nie miałem czasu jeszcze ograć ścigałek, dopiero zamówiłem Dirta, więc mogę dać znać jakoś za tydzień, jak jeszcze będzie Cię to interesować. Ale powiem jedno - miałem i XONE, i PS4. Tam wygrywał XONE, ale to co ten pad potrafi to jest coś pięknego, czekać tylko na falę gier, które będą to wykorzystywać.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@quercy: w sumie pady od PS4 były tak g...ne ze się nie dziwię, że Xone zjadał je na śniadanie.

ogólnie pamiętasz może te z PSX i PS2 - czołgi, pamiętam ile razu lądowały na dywanie, bo np. GoW potrafił napsuć krwi (obrotowe wieże przy wyjściu z Hadesu) - w życiu bym tego nie zrobił z PS3, a już tym bardziej ze skrzeczącym PS4
  • Odpowiedz
@hiperchimera: prawie wszystkie gry, które wychodzą na PS5 wykorzystują haptykę i triggery, jedne w mniejszym stopniu, inne w większym. Najlepiej to widać na grach od Sony oczywiście, ale nawet takie Metro, Plague Tale czy Tony Hawk dostały upgrade z funkcjami DualSense. Więc 3rd party też to jak najbardziej wykorzystują.
  • Odpowiedz
@hiperchimera: Nawet pomijając haptykę i triggery to Dualsense spokojnie dorównuje wygodą padowi od XOne jak go nie przewyższa, a jak ktoś ma symetryczne dłonie ( ͡° ͜ʖ ͡°) to już całkiem, duży przeskok na + dla kogoś kto wcześniej grał na PS4.
Pad od X360 to już w ogóle sprawia wrażenie taniej zabawki.
Z gier gdzie jest haptic feedback fajnie zrobiony przychodzi mi do głowy Control, tam
  • Odpowiedz