Wpis z mikrobloga

@hiperchimera: Tak jak jeszcze w poprzedniej generacji można było dyskutować który pad lepszy (kwestia gustu w dużej mierze) tak w tej Dual Sense pozamiatał podłogę padem do Xboxa. Haptic i adaptywne w grach singlowych robią mega robotę i właściwie każdy tytuł z PS5 jest w jakimś stopniu obsługuje. W Returnalu np. na lewym triggerze do połowy nie ma oporu i to działa jako "scope", a gdy dociśniesz do oporu, to
  • Odpowiedz
ciekawe czy Sony ma patent na tą technologię


@hiperchimera: Joycony do Switcha też mają jakiś rodzaj haptica (HD Rumble), ale mniej zaawansowany. Ogólnie to haptic dla Sony i Nintendo robiła zewnętrzna firma - Immersion, więc albo oni mają całość patentów, albo Sony ma je na ich konkretną implementację.
  • Odpowiedz
@quercy: W WRC 9 to świetnie działa. Triggery potrafią dawać duży opór i dłuższy oes może autentycznie wymęczyć. Dodatkowo haptyka pozwala bardzo fajnie określić po jakiej nawierzchni jedziesz. Ogólnie przed zakupem PS5 spodziewałem się, że to będzie kolejny daremny ficzer typu touchpad, a mile się rozczarowałem.
  • Odpowiedz