Wpis z mikrobloga

mirasy. planuje wyjazd wakacyjny do #dolnyslask

i zastanawiam się czy wybrać opcję:
- 3 noclegi: 3 noce, 4 noce, 4 noce
- 2 noclegi: 7 nocy, 4 noce

zarówno ostatni jak i przedostatni etap będą w fajnych miejscach. pytanie czy nie lepiej jednak rozbić 7 nocy na dwa różne miejsca? nie mam doświadczenia, ale jeśli na miejscu okazałoby się coś nie tak to mogłoby być średnio. 4 noce można przeżyć. w przypadku 3 noclegów byłaby też możliwość zwiedzenia innych części regionu... hmmmmm...

no ale z drugiej strony to miejsce zapowiada się super, na odludziu itd. ʕʔ

#podrozujzwykopem #pytanie #wakacje #podroze

jaki wariant wybrać?

  • 3 noclegi (3 noce + 4 noce + 4 noce) 80.0% (4)
  • 2 noclegi (7 nocy + 4 noce) 20.0% (1)

Oddanych głosów: 5

  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@pieczarkowy w sumie to dużo zależy od tego jakie atrakcje masz w okolicy w której będziesz.
Ja dam ogólnie staram się rozbijać wyjazdy na więcej noclegów, żeby więcej zobaczyć. Ale jak będziesz miał nocleg gdzieś w okolicach Karkonoszy, a lubisz łażenie po górach, to nawet jeden nicleg wystarczy itd ;)
  • Odpowiedz
@Dare: dzięki za odpowiedź! generalnie w planach jak najwięcej spacerów po szlakach i miejsca gdzie nie ma przesytu turystów. atrakcje całego województwa mam zapisane, ale część z nich pewnie sprawdzimy wyłącznie na wypadek brzydkiej pogody. brak kondycji powoduje, że nie będziemy atakować gór, a raczej łagodniejsze szlaki i szczyty. za namową znajomych rozbiłem to na 3 noclegi, chociaż przyznam szczerze, że w momencie, gdy na papierze mam zarezerwowane dwa noclegi,
  • Odpowiedz
  • 0
@pieczarkowy powodzenia, ja wczoraj właśnie zabukowałem sobie trzeci nocleg, ale w drugim kierunku, w poniedziałek wyjeżdżam z dolnego Śląska na wakacje :P
  • Odpowiedz
@Dare: wchodzę na wykop akurat jak odpisujesz XD