Aktywne Wpisy
GejAnonim +49
#rozdajo #ankieta #studia #magisterka #studbaza #pracadyplomowa
100zł blik/karta podarunkowa lub jakaś inna forma do ustalenia
Potrzebuję odpowiedzi do ankiety z magisterki i z tego powodu robię motywacyjne rozdajo.
Warunek to zostawienie komentarza i plusa oraz podanie nicku z mirko w ostatnim pytaniu.
Link do ankiety: https://forms.gle/vsyhkh2yCYNcuNkf7
100zł blik/karta podarunkowa lub jakaś inna forma do ustalenia
Potrzebuję odpowiedzi do ankiety z magisterki i z tego powodu robię motywacyjne rozdajo.
Warunek to zostawienie komentarza i plusa oraz podanie nicku z mirko w ostatnim pytaniu.
Link do ankiety: https://forms.gle/vsyhkh2yCYNcuNkf7
TgcRap4 +40
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#cyberpunk2077
Bawi mnie to, że te linie po których jeżdża pojazdy nie były poprawione od pół roku.
Tych punktów gdzie są zabugowane i prowadzą przez lite obiekty jest z 6-7 w całej grze, poprawić to pewnie dało by rade w 30 minut w edytorze.
Dziwi mnie to, że 90% wszystkich fixów jest programowych albo questowych i inne rzeczy w ramach gameplayu leżą nietknięte i nie mam pojęcia co sie dzieje z
A jakie jeszcze blockery zostały w grze, 99% blockerów w progresji jest w questach nad czym mogą sobie pracować quest designerzy.
Przecież tam jest gro różnego rodzaju designerów do pracy w edytorze, nawet patrząc po patch notach nie widzę, żeby poza programistami i quest designerami tam się wiele zmieniało.
W którym miejscu, rozpatrując grę jako ogół to problemy techniczne są tylko na bazowych konsolach gdzie gra ledwo chodzi.
Na reszcie sprzętów gra technicznie nie ma problemów, wszystkie blockery jakie były zostały połatane i grę można spokojnie przejść od początku do końca bez problemów.
Została tylko masa tego typu glitchy wizualnych i cała warstwa gameplayowa z balansem, perkami itd.
Przy czym