Wpis z mikrobloga

@pablo397:
Bawi mnie to, że te linie po których jeżdża pojazdy nie były poprawione od pół roku.
Tych punktów gdzie są zabugowane i prowadzą przez lite obiekty jest z 6-7 w całej grze, poprawić to pewnie dało by rade w 30 minut w edytorze.

Dziwi mnie to, że 90% wszystkich fixów jest programowych albo questowych i inne rzeczy w ramach gameplayu leżą nietknięte i nie mam pojęcia co sie dzieje z
  • Odpowiedz
@slums: oni przez 7 miesięcy nie poprawili złej numeracji megabloku V na mapie i w punkcie szybkiej podróży, co wymaga wpisania zmiany liczby 10 na cyfrę 9 a ty chcesz zeby jakies sciezki do poruszania sie dla pojazdow poprawiali xD
  • Odpowiedz
@slums: Priorytetyzacja bugów. te pierdoły są wpisane jako P4 i pewnie nie zostaną ruszone przez najbliższe miesiące, bo główne prace idą na blockery
  • Odpowiedz
@Bidliek:
A jakie jeszcze blockery zostały w grze, 99% blockerów w progresji jest w questach nad czym mogą sobie pracować quest designerzy.

Przecież tam jest gro różnego rodzaju designerów do pracy w edytorze, nawet patrząc po patch notach nie widzę, żeby poza programistami i quest designerami tam się wiele zmieniało.
  • Odpowiedz
@Bidliek:

#!$%@? pół gry się sypie jak domino, silnik #!$%@?

W którym miejscu, rozpatrując grę jako ogół to problemy techniczne są tylko na bazowych konsolach gdzie gra ledwo chodzi.

Na reszcie sprzętów gra technicznie nie ma problemów, wszystkie blockery jakie były zostały połatane i grę można spokojnie przejść od początku do końca bez problemów.

Została tylko masa tego typu glitchy wizualnych i cała warstwa gameplayowa z balansem, perkami itd.

Przy czym
  • Odpowiedz
@slums: Można na podstawie changelogów z ostatnich patchów mniej więcej namierzyć z jakimi blockerami (były) lub ważnymi bugami istotnie wpywającymi na rozgrywkę walczą teraz w cdpr. Oczywiście ich nie bronię. Po prostu uważam, że mają istotniejsze rzeczy wpływające na sprzedaż gry niż naprawienie literówek czy ścieżek.
  • Odpowiedz