Wpis z mikrobloga

@RoastieRoast: przy aucie za 70k w salonie nie licz na fotele AGR. Nie wiem nawet, czy w najwyższej wersji była regulacja podparcia lędźwiowego (zdaje się była elektryka siedzień, więc może i regulacja ponad normę). Trzeba wsiąść i się przymierzyć, bo każda d..a inna - mi odpowiadają, a dla Ciebie mogą być niewygodne - za którkie siedzisko, za szerokie oparcie. Co do wyciszenia - do 120 km/h spoko, da się rozmawiać
  • Odpowiedz
Odpukać, nic się nie dzieje - prawie 90k km nalatane, już po gwarancji, więc pewnie czekają mnie teraz naprawy w stylu "pierdoła w zawieszeniu", hamulce, gdzieś w okolicach 120k km czeka mnie sprawdzenie luzów zaworowych - "przygoda" za 1,5k PLN. Rozglądałem się po cenach tych podstawowych części eksploatacyjnych - tragedii nie ma.

Na pewno trzeba uważać na lakier - strasznie delikatny i mam już kilka odprysków do łatania, ale to raczej "cecha"
  • Odpowiedz