Wpis z mikrobloga

@Shinyz0: ja jak robiłem 8 to do ogranicznika zostawało jeszcze trochę, ważne żeby brać szeroko każdy zakręt wtedy robisz ładne kółka a nie elipsy, no i przechylasz się w drugą stronę co skręcasz, możesz też spróbować na stojąco ale to zależy od moto
@liminal: @Vader-Poland: @bocznica: @Afera_zbozowa: Ogólnie juz mam za sobą 4H(dwie lekcje z czego jedna na 125 a druga już na 600) o ile na 125 fajnie wchodziły te ósemki tak w cieższym jego masa powoduje ze boje się go mocniej przechylać i też skręcać kierownicą do oporu. Uzywam tez tej kontry z masą ciała(motocykl w prawo ja w lewo na nim np) moze to kwestia wyjezdzenia sie jeszcze
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Shinyz0: na osemce przede wszystkim musisz sobie uswiadomic ze nie trzymasz sie kurczowo kierownicy, wjezdzasz z przeciwnej krawedzi wjazdu do pierwszego zakretu (masz wtedy lagodniejszy skret) i wszystko mieciutko wychodzi
@Shinyz0: powinieneś poćwiczyć ósemkę na 2 biegu. Wtedy nauczysz się składać motocykl do ziemi i przestaniesz się bać. Ogólnie to przejście na 650 już na drugich zajęciach to błąd, który popełniają słabi instruktorzy. Powinieneś mieć najpierw cały plac opanowany na mniejszej pojemności.

Na tym kanale kiedyś był cały cykl filmików z ćwiczeniami do robienia na ósemce
https://www.youtube.com/channel/UCk_5IgocNPGdDyNDXCw_ToQ