Wpis z mikrobloga

Nie znam się kompletnie na telewizorach. A potrzebuje coś kupić. Odbiorca to 75 lat. #telewizor służył będzie tylko do oglądania tv z satelity (własny talerz, cyfrowy polsat).
Wymogi:
-musi być to #sony - najlepiej #bravia
-najlepiej #50cali ale może być i 49-55
-obraz żeby w miarę możliwości powalał
-cena rozsądna - jakby się zmieściło w 3tys to super.
Nie potrzebne są żadne bajery inne bo nie będzie to spożytkowane. Ta osoba używa jedynie przycisków na pilocie dwóch: program i głośność. Nie potrzeba łączyc tv z innymi urządzeniami.
Pomoże jakiś Mirek/Mirabelka z wyborem?
#telewizory
  • 19
  • Odpowiedz
@jahcekomunalne: Dla takiej osoby wydaje mi się że jakiś firmy manta albo kruger matz lub inny taki szajs będzie dobry ponieważ nie potrzebuje 4k 120hz i nie zzauważy różnicy jak będzie tylko w full hd. Cenniki takich telewizorów to 700-1400 zł
  • Odpowiedz
@Cipihero: priorytet nr 1 to sony. Ta osoba chce tą markę i nie ma opcji żeby to zmienić. Żadne inne nie nie wchodzą w grę. Rozpiętość ceny to już moje parametry dodatkowe.
Pytam bo bardziej boje sie, ze w sklepie naciągną ją mocno. Zaczną wciskać bajery nie potrzebne i nie do wykorzystania przez tą osobę.
  • Odpowiedz
@Cipihero: Dodam jeszcze, ze nie musi go widzieć absolutnie. Moja decyzja co bedzie kupione. Moze byc ze sklepu internetowego, moge podjechac po odbior nawet 200km. Na poludniu Polski. Ma byc sony, cale 49-55, powalac obrazem przy normalnym oglądaniu tv - bez gier. Na moje oko wystarczy full hd - bez 4k. Nieskomplikowany. I cena bardziej budżetowa
  • Odpowiedz