Stukanie niby z prawego tylnego koła, w rytm jazdy - im większa prędkość tym większa częstotliwość. Mechanik twierdzi że łożysko.
Problem w tym że koło trzyma się sztywniutko i nie ma wycia z czego ja osobiście łożyska znam. Jakaś checklista rzeczy do sprawdzenia zanim wydam 600 zł na nowe piasty? Zacznę chyba od zwykłego przełożenia opon na krzyż. #samochody #auto #volvo
@Strigiformesman: @browarowyRyj: Świat nie jest tak piękny raczej, ale warto spróbować @Strigiformesman: @Haddi: Ciężko powiedzieć bo przy prędkościach gdzie skręcam tego jeszcze tak nie słychać, a na łukach nie zauważyłem różnicy. Ale to jeszcze zwrócę uwago jutro.
Mechanik twierdzi że łożysko.
Problem w tym że koło trzyma się sztywniutko i nie ma wycia z czego ja osobiście łożyska znam.
Jakaś checklista rzeczy do sprawdzenia zanim wydam 600 zł na nowe piasty?
Zacznę chyba od zwykłego przełożenia opon na krzyż.
#samochody #auto #volvo
@Paranoija: brzmi sensownie, wtedy od razu będziesz widział większość zawiasu i sam sobie może poruszasz i ogarniesz co stuka
@Strigiformesman: @Haddi: Ciężko powiedzieć bo przy prędkościach gdzie skręcam tego jeszcze tak nie słychać, a na łukach nie zauważyłem różnicy. Ale to jeszcze zwrócę uwago jutro.
@browarowyRyj: na 100% to nie kamień.
Co do łuków - jak usłyszysz że na łukach dźwięk się zmienia - winne łożysko.
Ja bardziej bym sprawdził opony czy nie ma jakiegoś kamienia czy innego wkręta - możesz zacząć od przełożenia kół.