Wpis z mikrobloga

@Berkel_88 zabierałem się za to sam w Focusie mk2, ale po ściągnięcia lampy okazało się, że potrzebna jest przegubowa przedłużka której nie miałem. Ogólnie ciasno i nie przyjemna robota. Pojechałem do mechanika i zapłaciłem 50zl za robotę, więc nie wiem czy jest sens samemu się męczyć.
  • 0
@blazej89 problem taki, ze w okolicy każdy mechanik albo na urlopie albo ma aut na placu na 2 tygodnie, a mój juz 2 tydzień stoi w garażu, i jeśli to alternator i lozyska to wymienie sam, zaoszczędze pieniądze. Kanał mam, klucze tez, tylko splita i sciagacz do łożysk kupię ale to się przyda na kiedyś.
A jak nie lozysko to zawsze zawioze lub wyślę na regenerację i gitara.
  • 0
@trzaichlac69
@blazej89 a rozbieraliscie kiedyś alternator marki Denso OEM dla Forda 120 A bo według filmu 101Napraw, (przypuszczam ze ten będzie tak samo się rozbieral ) potrzeba sciagacza i splita, którego nie mam. I czy wiecie jaki tam wchodzi split?