Wpis z mikrobloga

Renault Captur, Seat Arona, czy Ford Puma? Koniecznie automat, głównie na trasę, w grę wchodzi również cena. Captur podobno wygodniejszy, ale automat najgorszy. Puma wydaje się sensowna, z Seatem nie miałam do czynienia. Nie bijcie, pytam czysto informacyjnie, żeby się zorientować w temacie.

#pytanie #samochody #motoryzacja #pytaniedoeksperta #leasing #mirkopomusz
Kerrigan - Renault Captur, Seat Arona, czy Ford Puma? Koniecznie automat, głównie na ...

źródło: comment_1624778008RoyWc14J7Oyusxe7iVvR28.jpg

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Kerrigan: renault ma tragiczne automaty, jeździłem talismanem z dtc i kurde mój automat w BMW z 2012 roku (zf6hp który swoje początki ma w 2003 roku xD) zmienia biegi szybciej i bardziej komfortowo niż to padło.

Ford ma te nowe automaty hydrokinetyczne całkiem ok ale to nadal są bardzo dziwne skrzynie. Nie wiem, może przyzwyczaiłem się do ZF?

Seat ma wtedy DSG to jeżeli chodzi o skrzynie to bez konkurencji
  • Odpowiedz
  • 10
@Kerrigan spójrz jak bardzo plastikowe są VW za to co oferują to jest tragedia. Mazda jest droga, ale w najniższym pakiecie zawiera to co powyższe w niemal pełnym. Sam byłem jakiś czas temu przy wyborze (choć trochę większego bo focus, xceed, mazda 3) i koniec końców w końcu kia wziąłem i nie żałuję. Przyjrzyj się może coś Ci wpadnie w oko, a jak pytania to pytaj :D
  • Odpowiedz
Mazda jest droga, ale w najniższym pakiecie zawiera to co powyższe w niemal pełnym.


@Roballo: koniecznie obczajka ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
koniecznie obczajka ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)


@Kerrigan: nie wiem skad jestes, ale na pomorzu w ichniejszych salonach w mazdzie to nikt nie raczyl nawet podchodzic, ale sam samochod fajny :D
  • Odpowiedz
@Kerrigan: żaden z wymienionych. To są samochody do miasta a nie na trasę. Zobacz lepiej na segment C czyli Megane IV, Seat Leon, Skoda Octavia, Ford Focus.
  • Odpowiedz
@bruhh ale co Ty w ogóle porównujesz? Zf6 to jest skrzynia hydro która z natury jest bardziej komfortowa, ta skrzynia była projektowana do samochodów luksusowych. Logicznym jest ze skrzynie w samochodach z segmentu B, C czy nawet D nie będą pracować w taki sposób. Talisman że swoją skrzynia działa ok, nie jest idealnie ale jak na ten segment samochodu jest w porządku. Tam jest skrzynia dwusprzęgłowa i powiem, że chodzi to
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ksiak: no właśnie to jest to. Nie jeździłeś nowszymi ;) a ja porównuje zfa z 2003 roku, bo wtedy one powstawały i praktycznie niczym się nie zmieniły do samego końca do dct, który jest 17 lat młodszy. Postępu zero, pozdro.
  • Odpowiedz
@jason_bourne pewnie serwisu nie było albo ktoś wrzucał bieg przy toczącym się samochodzie. Chociaż przy dwusprzęgłowych nie wiem jak bardzo jest to realne/niebezpieczne.
W automacie olej zmiana co 60000km albo 5 lat jak dobrze pamiętam.
  • Odpowiedz
@bruhh inna klasa samochodów jak pisałem wcześniej. Inna grupa docelowa. Obecnie też materiały w samochodach aa gorsze. Renault ma te zaletę, że jest dość dobrze wycenione i zazwyczaj ludzie przy zakupie dobre rabaty dostają więc korzystnie to wychodzi. To nie jest premium, jak chcesz premium to kup bentleya albo Aston Martina.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ksiak: tak czy siak talisman swoje kosztuje i jak nim jeździłem to padaka niesamowita jeżeli chodzi o skrzynie. Biegi zmieniał jak chciał, szarpał, przeciągał. Ja wiem że to są auta dla tych co nie wymagają zbyt wiele ale akurat ten model celuje w wyższa półkę
  • Odpowiedz