Wpis z mikrobloga

jest na sali adwokat ? Chciałbym się poradzić. Sprzedaje na allegro kupujący kupił ode mnie przedmiot. Otrzymał przedmiot z mikro wadą nie wysłałem tego specjalnie ale po prostu przeczyłem. W złości wystawił mi komentarz że sprzedaje podróbki. Natomiast moje przedmioty pochodzą od oficjalnego polskiego przedstawiciela marki i nigdy nikt nie mial co do tego zastrzeżeń a sprzedaje tego po 200 sztuk miesięcznie. Jest jakaś szansa aby usunąć negatywną opinie. Dokładnie chodzi mi o część że jest to podróbka. Reszta komentarza ,że przedmiot miał wadę jak najbardziej rozumiem i akceptuję.
#allegro #adwokat #prawo
  • 16
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@zenkowski: ja bym wnioskował do allegro o usunięcie komentarza, równolegle do kupującego wysłałbym przedsadowe wezwanie do zaprzestania naruszania dóbr osobistych. Może obsra zbroję i obejdzie się bez ciągania po sądach :)
  • Odpowiedz
  • 0
@olelek: @SzanownyPan: Mediacje nie pomogły ani rabaty ani wymian. Allegro umywa ręce jak zwykle. Wszystkie kupuje od oficjalnego dystrybutora mam każdy model na fv. Interesuje mnie pozew bo w tym momencie narusza sie moje dobre imię. Dlatego chciałem się dowiedzieć jakie sa szanse na usunięcie części komentarza
  • Odpowiedz
  • 0
@nikita1: próbowałem ba model istniej na rynku od 2017 roku a kupujący linkuje do sklepu podszywającego się pod oficjalny i twierdzi że jest nowy z tego sezonu
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@zenkowski: no nie ma się co #!$%@?ć w tańcu. Dla sprzedającego takie pomówienie na allegro będzie oznaczać realne straty dla firmy. Wiele osób przed zakupem czyta negatywne komentarze i jak przeczyta, że sprzedajesz podróbki, to po prostu wybierze inną ofertę
  • Odpowiedz
  • 0
@baltic-vodka: Dokładnie codziennie sprzedaje po 8/10 sztuk dziennie dzisiaj 2. Dlatego tak to mnie boli. Ale pytam sie jakie sa realne szanse. Bo nie wiem ile taka sprawa może kosztować
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@zenkowski: jeśli sprzedajesz legalny towar o udokumentowanym pochodzeniu, a ktoś Cie ponawia, że to podróbki, to myślę że bez problemu to wygrasz w sądzie. Jeśli idzie o koszty, to w przypadku wygranej, możesz je przerzucić na klienta
  • Odpowiedz
  • 0
@allegro_pl: Tak nic to nie dało. Od samego początku czuć agresywny ton rozmowy kupującego. Moje polubowne propozycje nic nie dają. Dodatkowo linkuje mi w rozmowie sklep można powiedzieć głównego konkurenta na rynku. Zastanawiające jest ze jako powód podał że wada jest wygięty plastik. A w negatywnym komentarzu ze jest to podróba niskiej jakości oraz że produkt nie przypomina sklepowego. Typowy komentarz po złości. Ale oczywiście jedyne co wy mi odpowiadacie to
  • Odpowiedz